Arkadaşlar bende Nokia 5800 XM var daha öncelerde usb kablosuyla tkatığımda donanımları yüklüyordu.. Sorun olmuyordu.. Dün akşam Pc Suite felan kurdum güncelledim telefonu ardından çıkarıp bi daha taktığımda bu sefer "MTP Device" adlı donanım bulundu diyor ama yüklemiyor.. Öle duruyor bu yüzdende PC de göremiyor telefonu..
İntternete baya araştırdım ama kesin bi sonuç verilmemiş oo yüzden sizin yardımlarınıza sığındım..
Yedek almıştım teli göremediği için atamıyorum geri lütfen yardım edin..
Pc Suite programından sonra oldu böle bişiy :S[/QUOTE
Arkadaşım hatayı düzelte bildinmi aynı hata bendede çıkıyor....