merhabalar,
usb 3.0 flash bellek almak istiyorum. pazartesi günü gezerken birkaç ürün gördüm . forumlarda contour kadar hızlı olmasa da ona yakın hızı var diye yazı okumuştum. bu yüzden sandisk ultra back-up 16 gb bellek aldım . ayrıca 3.0 olarak belleklere baktım.
-adata n005 16 gb 49.90 tl 3.0
-adata s102 8 gb 42.00 tl 3.0
-adata c903 16 gb 39.90 tl 2.0
fiyatlarını aldım. n005 te kapak çok kolay çıkıyor diyen oldu. s102 ile n005 arasında hem kapasite hemde fiyat arasında uçurum var . sizce bu fark neden yüksek. 8 gb s102 42 tl , n005 16 gb 49.90 tl . s102 yeni çıktığı için mi diğerine göre pahalı. bu yüzden bilemediğim için sormak istedim... yardımlarınız olursa çok sevinirim... adata haricinde 3.0 bizim ilde göremedim . yakında diğer modeller de gelir belki , eğer varsa...
saygılar...
selman güleç
konya
bu arada herkese hayırlı bayramlar.... Rabbim bayramı en güzel şekilde geçirmek nasip etsin inşaAllah..