Unutulmaz Yorumlar!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SHS

Üye
    Konu Sahibi
Unutulmaz Yorumlar!
ERTEM ŞENER;

Rüştü, öpüyorum seni Rüştü, ellerinden öpüyorum, hatta her yerinden öpüyorum Rüştü (Beşiktaş - Manchester United karşılaşmanın son dakikalarında Rüştü'nün üst üste yaptığı kurtarışlar sonrasında)

ŞANSAL BÜYÜKA;


"İyi püskürtmüş!" (Hakeme tüküren futbolcu için)

ZİYA ŞENGÜL;

"Baba, ama Noel Baba gibi her lafa giriyorsun!.." (Ahmet Çakar'a)

ÖMER ÇAVUŞOĞLU;

"En sevdiğim futbolcu şu Panço denilen oğlan, Pançu mu o?"

-Erman Toroğlu: Üç büyüklerden birinin yabancı futbolcusuna sıfır bir araba vermişler.. Buna rağmen antremanlara gelmiyormuş.. Hocanedenini sormuş... Futbolcu şöyle demiş: “Bana,vitesli araba verdiniz... Ben otomatik arabadan başka araba kullanamam ki!”

-Ahmet Çakar: - O adamda 6 okka yürek var mı?...

-Erman Toroğlu: Ahmetçim, o dediğin yürek başka yürek... Ama RTÜK. Anlıyorum seni...

MURAT KOSOVA;

"Milli takımımıza resmen büyüsüz bir değnek değmiş durumda"

Gökmen Özdenak;

Q7'nin çengelini kaldır... Oldu sana... O7 James Bond…


MURAT KOSOVA;

"Girerse basket olacak"

Erman Toroğlu;

Geçenlerde bana Bodrum’da saldırdılar... Yanımda kendimi koruyacak malzemelerim de var ama!!...


METİN TÜKENMEZ;


"Çok güzel bir hakem yaşadık" (Fanatik yazarı Tükenmez, Lyon-Denizli maçını yorumluyor)

İLHAN MANSIZ;

"Top kaleye girince gol olduğunu anladım"

Ahmet Çakar;

Sayın Helvacı, bu gece 24.00'e kadar istifa et... Şurada 2 saatin var... (O an saat 23.52)...


ABDURRAHİM ALBAYRAK;

"Almanlar iyi bir Galatasaraylı, çok iyi bir Galatasaraylı"

MURAT KOSOVA;

"İbrahim'i boşaltmaya calışıyoruz"

ŞANSAL BÜYÜKA;

"Hocam sıcak giriyor" (Yeni yaptırdığı dişlerinden ağzını kapayamayan Erman Toroğlun'a)

ŞANSAL BÜYÜKA;

"Uğur çek ordan benim şeyimi!" (Ekrandaki küçük görüntüsünden bahsediyor.)

ERDOĞAN ARICA;

"Yediğimiz golü önceden çalışmıştık!.." (Zamanın Samsunspor Teknik Direktörü Arıca, Galatasaray maçı sonrasında)

İLKER YASİN;

"Bu akşam değerli konuklarımızın yanında çok daha değerli iki konuğumuz var."

RIDVAN DİLMEN;

"Süper ligde ilk altı takımda altı takım var"

BİR LİG TV MUHABİRİ;

"Özellikle yukarıdan yağmur yağınca" (FB-BJK maçından önce yağmurun yukardan yağdığının üstüne basıyor.)

HINCAL ULUÇ;

"Efendim.. Eeeee... Hakan'ın şeyi yok!.."

ERCAN TANER;

"Beşiktaş bu akşam bir golü üç puanla aldı!" (Taner, Beşiktaş üç puanı bir golle aldı demek istiyor.)

BAKİ AYDIN:

Muhabirler: Elazığspor'un kondisyonu yok!

Elazığspor Başkanı Baki Aydın: Alırız!

AHMET ÇAKAR;

"Oğuz artık mümkünü olmayan, irreversible, çok zor bir yola girmiştir"

FATİH TERİM;

"You! Without ball, shut up!" (Terim, rakip futbolculardan birine sesleniyor)

TURGAY ŞEREN;

"Lukunku mu Kukunku mu o da nerden çıktı?"

HAKAN ÜNSAL;

"Çok zor bir deplasmandı, kazandığımız için mutluyuz (Ali Sami Yen'deki Malatyaspor maçından sonra...)

ÖMER ÇAVUŞOĞLU;

"Fatih Terim arkasını boş bırakmasın, doldururlar!

ERMAN TOROĞLU;

"Bu pozisyon, pozisyon icabi bir pozisyon"

ARİF ERDEM;

"Golle galip olursak ayrı bir mutlu oluruz"

ÜMİT KARAN;

"Ben futbolcu olmasaydım erkek olurdum"
 
Tepkiler: AHMED...

İLHAN MANSIZ;

"Top kaleye girince gol olduğunu anladım"
önceden ne sanıyomus acabaa merak ettim

BİR LİG TV MUHABİRİ;

"Özellikle yukarıdan yağmur yağınca" (FB-BJK maçından önce yağmurun yukardan yağdığının üstüne basıyor.)
bide buna bittimm adam maçtan önce ne aldıysa artık
 
Tepkiler: SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi


ÜMİT KARAN;

"Ben futbolcu olmasaydım erkek olurdum"
 
 
Tepkiler: SHS ve tempestshine

lolaman

Üye
ÜMİT KARAN;

"Ben futbolcu olmasaydım erkek olurdum"
aynştayn mod on
 
Tepkiler: SHS ve tempestshine

AHMED...

Üye
Ahmet Çakar;

Sayın Helvacı, bu gece 24.00'e kadar istifa et... Şurada 2 saatin var... (O an saat 23.52)...
 
Tepkiler: SHS ve tempestshine

SHS

Üye
    Konu Sahibi
 
bir ingiltere atagini daha golle savusturuyoruz bunu da koysaydin keske
 
Tepkiler: SHS
erman toroğlu şenolun annesi yazın youtube ye .d o muhabbet varya o muhabbet.d
 
Tepkiler: SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...