Unsigned uygulama yükleme ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xanax84

Üye
    Konu Sahibi
Unsigned uygulama yükleme ?
Ustalarımdan yardım istiyorum bu unsigned yazılımları nedir kurmak için symbian sitesine kayıt yaptırdım yine olmuyor nasıl unsignedi signed yapacam hem kim çıkarmış unsigned denilen zerzavatı anlamış değilim
 
unsigned sertifikasız imzalanmamaş demektir telefonu hacklemen lazım signed ise imzalı demek imza zaman alır ona göre
 
Tepkiler: ayran3883

xanax84

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yapılır bilmiyorum
 
telefonun ne tam olarak yazılım ne *#0000# yaz arama tuşuna dur bide hack linki atayım

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-sistem-modifikasyon/symbian-hack-icin-en-kolay-yontem-s-3-anna-belle-refresh-s60v5-s60v3-75-548312.html#post5535358

http://www.maxicep.com/symbian-3-sistem-modifikasyon/nokia-belle-fp2-hacklendi-resimli-707339.html

http://www.maxicep.com/symbian-3-sistem-modifikasyon/norton-symbian-hack-nokia-belle-fp1-nokia-808-700-603-ve-701-guncelleme-videolu-629794.html

Al hangisiyse yap unsignedleri artık yükleyebilirsin

- - - Eklendi - - -

birde bu var buyur kardeş http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/maxihack-belle-refresh-icin-hack-avkon2-tema-efekti-yapimi-688011.html
 
Tepkiler: ayran3883

xanax84

Üye
    Konu Sahibi
RM-596
Nokia N8
 
tamamdır belle refreshtir yazılım heralde en sondaki linki dene %100 olumludur tele hiçbir zararı yok hiç korkmana gerek yok bunlar daha neki çocuk oyuncağı
 
Tepkiler: ayran3883

xanax84

Üye
    Konu Sahibi
sağol kardeşim hallettim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...