Ünlü Hacker Apple'da İşe Girdi !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ünlü Hacker Apple'da İşe Girdi !


Apple, beş yıl önce Windows Vista'da işletim sisteminin piyasaya çıkışını geciktirecek kadar
çok güvenlik sorununu açığa çıkartan Kristin
Paget'i işe aldı. Ünlü hacker, şu an Apple'ın
güvenlik ekibinde. Paget'in Apple'da tam olarak ne görev üstlendiği
bilinmiyor. Apple, büyük ihtimalle güvenlik kaygıları nedeniyle, bu konuda herhangi bir açıklama yapmıyor. Kristin Paget, 5 yıl önce de Windows Vista'nın
güvenliğini zorlama testine tabi tutması için
Microsoft tarafından işe alınmıştı. Paget'in uzman
korsanlardan oluşan ufak ekibiyle birlikte
buldukları açıklar Vista'nın piyasaya çıkış tarihini
ertelemek için yeterli olmuştu.

Alıntı : RotaHaber
 
Vista sanki işletim sistemi Xp bile ondan iyi neyse Paget abi yiyorsa benide hacklesene
Risk budur ?
 
Tepkiler: yesilyol22
Furkan kardeşim konu bilim Teknoloji bölümünde paylaşılmıştı ama emeğine sağlık
 

PriZm

Üye
Apple kesin Microsoft ve Google'ın açıklarını bulmak için almıştır bu adamı
 
Apple'da çalışanların yarısı hacker zaten
 

acuxx

Üye
Apple ne karıştırıyo acaba
 

doctorrr

Üye
Google'ın bünyesinde de var birsürü hacker
 

SHS

Üye
hayırlı olsun mu diyelim
 

alaStar

Üye
Hacker lık bunu için yapılıyor zaten

 

Türk-X

Üye
Samsung a saldıracak Apple
 

MrExpert

Üye
Son zamnlarda ortaya çıkan ios6 açıkları yüzünden almıştır kesin...
 
    Konu Sahibi
Bulduğu güvenlik açığını kapatmakla görevlendiriyorlar hatta 16 yaşında bir çocuk'ta açık buldu diye işe aldılar bizde olsa müebbet.
 

MaxipmaN

Üye
android mağazayı çökertcek D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...