üniversite sınavı hakkında soru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
üniversite sınavı hakkında soru
arkadaslar nısanda sınava gırcez malum bırsey akıldı aklıma bankaya para yatırdık 35 tl 2.oturum 1.oturum dıyor bunlar ne 2.oturum yatırdım 35 lıra
bıde sınavda basarısız olursam 2.yıllık okuycam ılk sınavda sıfır cekdım yada barajı gecemedım dıyelım 2.yıllık ıcın yınede tercıh yapıyormuyuz 2.yıllık unıversteye nısan ayındakı sınava gırerken 2.yıllık ıcınde ayrıyetten para yatırıp basvuruyormuyuz
 

tarxhn

Üye
suan ki sistemden emin değilim ama olsada fark etmez enaz 5 turkçe 5 matematik herkez yapacagı için kolaylıkla gidersin önlisansa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular