Üniversite 1. Sınıf Bitti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Üniversite 1. Sınıf Bitti
Bugün 1. sınıfın son sınavını verdim. Böylelikle 1. sınıf bitmiş oldu. Yeni ortam ve arkadaşlar tanımak çok güzeldi. İnternet alemine geri dönmek benim için çok önemli. Yeni paylaşımlar ve arkadaşlıklara yeniden başlamakta iyi birşey olsa gerek

Herkese tekrar merhabalar...
 

pelın_

ünv tamamen bıtınce gorcem senı ahh keske dıyceksın
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Keşkeleri sevmem. Birde onunla mı uğraşcaz

Derslerden kopmak mümkün değil. Onca ezber. ÖSS bile böyle değildi yahu
 

pelın_

bıgun o uvn bıtcek ve ınan benım dedıgımı hatırlıycaksın maxıde bırı vardı ba abole demıstı dıye ben 2010 mezun oldum ve ınan susn cok guzel bıyerdeyım ama hala keske bıtmeseydı dıyorm
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Gerçekten üniv bittikten sonra boş vakit eskisi gibi bulunamıyormuş
 

pelın_

malesef
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Merhaba hoşgeldin iyi forumlar, ayrıca başarılar dilerim.
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Hoşgeldin tekrardan, keyifli forumlar..
 

DiaBLoS

Admin
Hoşgeldin der , başarılarının devamıyla birlikte , nice aktiflikler diliyorum .
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Teşekkürler. Sanırım şimdilerde aktifliğim oldukça yüksek
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ayıptır söylemesi Hemşirelik Biz erkekler hemşirlik diyoruz. Bu hemşirelik mevzusuna girmesek çok iyi olur
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...