Ünide ilk ders

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ünide ilk ders
Bugün çok yorucuydu 1 saat ders vardı 1 saat yoktu çok sıkıldım
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Biraz daha açayım, gün boyu ders var görünüyordu, ancak 1 saat vardı 1 saat yoktu 1 saat vardı 1 saat yoktu saçma sapan bir gündü
 

iyavuzoz

Üye
koşsaydın abi çimlerde gitar çalsaydın
 
Tepkiler: seytan_avcisi

Revengeful

Emekli Yönetici
Daha yeni mi başladı senin üni Benim 9.30-18.20 e kadar yarın. Yemek arası bile yok. 10 dakika ara var sadece. Pazartesi ve cuma yarım gün çarşamba boş günüm
 

iyavuzoz

Üye
kural 1 i hatırlatırım abilerim
 

ANIL

Admin
Daha yeni mi başladı senin üni Benim 9.30-18.20 e kadar yarın. Yemek arası bile yok. 10 dakika ara var sadece. Pazartesi ve cuma yarım gün çarşamba boş günüm

Kötüymüş. Boş günün olması iyi ama benim ilk sene vardı bu sene boş yok Pazartesi-çarşamba arası 9-1 perşembe-cuma 9-5 idare ediyoruz
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


İlk gün ders işleniyo mu ki

2. hafta oldu biz yeni başlıyoruz e başlayalım artık



hangi bölümdeydin sen furkan kardeşim?

Hemşirelik

Daha yeni mi başladı senin üni Benim 9.30-18.20 e kadar yarın. Yemek arası bile yok. 10 dakika ara var sadece. Pazartesi ve cuma yarım gün çarşamba boş günüm

Yapma bea Yemek arası olmasa biz isyan ederiz Bizde ders programı bu yıl çok saçma. Nedeni ise üstten ders alanların dersleri çakışmasın diye özel olarak böyle ayarlamışlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...