Umut Var mı Doktor Bey?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Umut Var mı Doktor Bey?
- Umut var mı doktor bey?
+ Var ama vermem
- ha

- Umut var mı doktor bey?
+ Kısmet
- koskoca doktorsun lan sende mi?

- Umut var mı doktor bey?
+ Yarın gelecek ayiriyim mi sana?
- Kapora da veriyim mi?

- Umut var mı doktor bey?
+ Operasyon tamam... Mutluluk çubuğunu taktık evde denersiniz... Süper çalışıyo bende de var
- Yaşasın

- Umut var mı doktor bey?
+ Var ama ara sıra geliyor... Pirekare hanfendi fazla izin vermiyor foruma takılmasına
- gelsin espri yapsın olmuyo böyle

- Doktor var mı Umut bey?
+ Siz hastayı yatırın gelir bakar az sonra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...