UltraXM V2

dogu73

Üye
acıkcası atmadım unutmusum. atıp sonucu yazarım aksam
 
    Konu Sahibi
Tmm
Zaten onu yüklemene gerek yok zaten içinde kurulu var
Ondan dolayı hata verebilir
 

dogu73

Üye
tamam problem yok harita calısıyor sana kac teşekkür etsem azdır uzun zamandır aradığım cfw buydu sanırım. tekrar tekrar ellerine sağlık. ama şöylede bişey var yarın iphone4s alıyorum
 

xxmadxx

Üye
güzele benziyor, emeğine sağlık arkadaşım.

bu arada c5 tuş kilidi ile düzenlemen mümkün mü )

son olarak "Bütün Gereksiz Programlar Kaldırıldı." demişsin, kime göre neye göre gereksiz

 
    Konu Sahibi
güzele benziyor, emeğine sağlık arkadaşım.

bu arada c5 tuş kilidi ile düzenlemen mümkün mü )

son olarak "Bütün Gereksiz Programlar Kaldırıldı." demişsin, kime göre neye göre gereksiz


Adobe Reader vb. Kaldırıldı.
Yakında v3 cıkacak o zaman onuda eklerim olurmu ? Size göre gereksiz hangisi ?
 

halomid

Üye
Adobe Reader vb. Kaldırıldı. Yakında v3 cıkacak o zaman onuda eklerim olurmu ? Size göre gereksiz hangisi ?
kartal555 mevcut cfw nin menü düzeni 4*4 yeni versiyonunda 3 lü menü düzenine yer vere bilrimisin?
 
    Konu Sahibi
Hem 3x4 Versiyonunu Hemde 4x4 Versiyonunu Paylasacagım
 

eskaza26

Üye
kartal555 mesaj kutuna bakar mısın bi?
 

kamboz

Üye
eyvallah emeğine sağlık
 
    Konu Sahibi
UltraXM V3 Bugün İçerisinde Yüklenecektir Haberiniz Olsun
Önemli Değil
 

ssagca

Üye
kurulum gerçekleşmiyor kardeş flash dosyaları içerisindeki bi dosyanın uzantısı C0r onun C00 olması lazım 39mb lık dosyanın defalarca uğraştım dosyaları bi kontrol etsen makbule geçer
 
    Konu Sahibi
Deneyipte Olumlu Sonuç Alanlar Var , Bende Denedim Bir Sorun Görmedim.
Bir Kere Daha Deneyin De Sonucu Yine Olumsuz Olursa , Yeni Flash Dosyaları Atabilirim
 

ssagca

Üye
usta sen yeni flash dosyalarını at dnedim olmadı ilk defa yaptığım bişey olsa ben becerememişim derim ama önceden defalarca yaptım anlayış için sağol