Ultrabook kullanan var mı?

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Ultrabook kullanan var mı?
Kardeşim dizüstü bilgisayarıma el koyduğu için kendime yeni bir cihaz almak durumundayım da acaba ultrabook mu alsam ki?
Kullanan var mı?
Görüşleriniz nelerdir, kullanıyor iseniz.
 

Uhops

Üye
Ben kullanmıyorum ama galiba sarjı falan daha uzun gidiyor heralde bide cd-dvd sürücüsü falan yok galiba
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Evet, writer yok üzerinde. O sorun değil.

- - - Eklendi - - -

Yok mu kullanan?


- - - Eklendi - - -

Güncel.
 
Sadece internet film için alınabilir onun dışında oyun düşüncen varsa unut derim.
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Sadece internet film için alınabilir onun dışında oyun düşüncen varsa unut derim.

Bu konuya mesaj yazmasaydın çok pis küsecektim Hasan'ım.
Oyun önemli değil yahu. Sadece internet için kullanırım. Hafif ve uzun şarjlı olması önemli.
 
Tepkiler: L-LumieRe
Gözümüz gördüğünce yazıp çiziyoruz

Şarj konusunda kesin birşey söyleyemem markalar arası fark eden bir durum var yanlış değilsem.
Ultrabookların pilleri 4 hücreli yapıyorlar hafiflik için ancak bu kullanım süresini kısaltıyor.
6 saat yerine 4 saat diye düşün.. İşlemci olarak intelin U serisi mevcut bir hayli tasarruflu.
Ultrabook oldugu içinde harici ekran kartı yok hd4000 var ivy nin gpu yeterli.. pes13 oynatır sanırım :
Marka olarak senin tercihine kalmış ancak piyasada kendini kanıtlamış markalar öneririm sonra başın ağrımasın
Asus veya toshiba olabilir. Çok para tutabilir haliyle :
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi

Eyvallah Kardeşim.
Performans açısından pek bir beklentim yok, seyahat halinde olduğum için Notebook çok ağır geliyor ama belki de Notebook alırım.
 
Tepkiler: L-LumieRe
Ssd hakkında yazmamışım çok hızlı sistemin en çok hızını farkettiren elemanı
 

serif55

Üye
Valla açıkçası biraz zenginseniz ve sadece internet film için vs. alıyorsanız size pil ömrü konusunda apple macbook ları tavsiye ederim
 

serif55

Üye


Var mı bir fikrin peki?


- - - Eklendi - - -



Apple ile aramız pek iyi değil.

Anladım hocam bende sevmem apple ı çok fazla tabiki asus,lenovo,toshiba bunlarda iyi markalar ama pil konusunda bariz bi üstünlüğü var apple ın siz de pil istiyorum diince bu yüzden önermiştim. Tabiki tercih sizin inşallah pişman olmicaginiz bi cihaz alırsınız
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Araştırayım biraz, teşekkürler arkadaşlar.
Hasan'ım Sağ olasın.
 
Tepkiler: L-LumieRe


Bun bu yukarıdakini düşünüyorum ancak Haswell lansmanı yapıldığı için yeni modellerini beklemekte fayda var özellikle macbook Air'in

Daha önce kullandıklarım(eski iş yerimde )

son kullandığım buydu.

Daha önceki de



Uzun pil ömrü 7 saat civarı kullanılabiliyor internet, ofis döküman vb gibi işler için.

Sony'de ise işler biraz daha değişikti dock station gibi bir şey vardı ekran kartı ile oyun da oynanıyordu 13inç ve f-ull HD gayet güzel oluyordu.
 
oyun çizim vs derdiniz yoksa laptop hammallıktır zaten ultrabook candır
 
Tepkiler: L-LumieRe