Püf Noktası uıwodudsudısd susjd ddıoıuıwjsd

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
uıwodudsudısd susjd ddıoıuıwjsd
Silindi
 
Son düzenleme:

MaxipmaN

Üye
İlk başta %10da taksaydın daha iyi olurdu ama kafaya takılacak bir durum değil %20
Gece şarjda bırakılmasına gelirsek telefon az da olsa akım çekiyor diye duymuştum, bırakmamakta fayda var
Şarj esnasında kullanırsan batarya bir senede ölür, sıcak havalarda aşırı ısınma tehlikeli olabilir
Bir arkadaşım şarjda kullanmaktan bataryadan köpük çıktı demişti s3 mini
 

MaxipmaN

Üye
şarjda kullanırsan da kullanmasan da batarya ısınıyor, şarjda kullanmak zararlı her türlü, şarjdayken yazın aşırı ısınabilir
 
bataryan gerçekten orjinal ise gece şarjda bırakmanın hiç bi zararı olmaz. Aksini iddia eden varsa sebebinide açıklayabilirim. Bataryanın iyi kalibre olması için 1 hafta düzenli bir şekilde şarj et sonra takıl kafana göre .
 
bence yüzde 5 e gelince şarja tak 100 e kadar dolsun yeter. 20 çok
 

MaxipmaN

Üye
note2yi genelde %8 civarı takarım, iki seneyi geçti hala 6 saat ekran tuturuyor maaşallahı var
 

mhmtkrtp

Üye
kaça aldın diye alakasız bişey sorsam
 
Mübarek Aldığın Yansanayidir Büyük İhtimalle 1 2 Aya Bozulur Bana Sorarsan O Yüzden İstediğin Gibi Kullanabilirsin