ufak ßi not..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
ufak ßi not..
Bir
kez sevme hakkım vardı.. Ve ben milyonlarca insan içinde bu hakkımı
sende kullandığım için çok pişmandım! Nerden bilebilirdim senden
sonra,birisi aşk dediği zaman, dudaklarımda sus, gözlerimde yaş
kalacağını..Bir kere giyilen her şey ikincisinde biraz daha bollaşır..
...Sen tam olmuştun kalßime ! Şimdi kim gelse, kalßime ßüyük qelior
 
Tepkiler: Mss Yzc, loss_pain, Crispy57 ve 4 diğerleri

huri$

Üye
canim benim buda harikaa
tebrik ederim
 

Crispy57

Üye
farklı bişey olmuş ama hoş olmuş teşekkürler yüreğine sağlık
 

Crispy57

Üye
uyandırdıkmı seni _Diazem_ : -)
 
Bir kere giyilen her şey ikincisinde biraz daha bollaşır..
...Sen tam olmuştun kalßime ! wawww...

süper paylaşım teşekkürler...
 

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
noldu hayırdır?
 

s@hr@

Üye
tatlım çok güzel paylaşım için teşekkürler
 

Crispy57

Üye
paylaşımların hepsi can yakıcı
 

Crispy57

Üye
yok sıkıLma değiLde okurken korkuyorum artık gittim gidecem kalpten : -)
 
farklı olmuş ama hoşuma gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...