[UCBrowser] UCBrowser v8.5 Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[UCBrowser] UCBrowser v8.5 Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
[UCBrowser] UCBrowser v8.5 Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA [noss_bar]

WEB Tarayıcıdır.
Not: Kurulum aşamasındaki dil seçim ekranında İngilizce yi seçin kurulduğunda Türkçe olacaktır.



Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

En yakın zamanda düzenleyip güncelleyebilirim.

Bir beğen butonuna tıklamak çok zor olmasa gerek tabiki gerçekten beğendiyseniz...
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: PALA., Suha Samet, Jan ve 17 diğerleri

Reşwan

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
Tepkiler: mert61342972

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bak bakalım uzun bir çeviriydi 1100 satır çevirdim ben resimlerde küçük bir dil hatası gördüm Girişi geçmişi yazmışım nerden çıktı o i harfi benim şuçum değil klavyenin suçu varsa daha bildirin toplu bir dil düzenleme güncellemesi yaparım
 

evet bayağı uzun bi çeviri. Bir ara Bende giriştim bunu çevirmeye sadece ayarlar menüsünü çevirebildim diğerlerine hiç girişmedim bile. Çok uzun sürmüştü teşekkürler bu arada
 

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: mert61342972

MoLeCK

Üye
Gerçekten ellerine sağlık harika bi çalışma
 

'Sefer

Üye
Teşekkürler levent
 

akifd

Üye
Çok çok teşekkür ederim kardeş bu çalışmayı çok begendim eline emeğine sağlık

- - - Eklendi - - -

Harika olmuş kurdum içine girdim her tarafını karıştırdım ancak bu kadar olur HELAL OLSUN şimdi bu teşekkürü türkçe haliyle kendi emeğinin sana cevabı diye biliriz
 
Hocam bu opera'dan yada orjinal browser den daha iyi mi
 

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim güle güle kullan
 

alinx

Üye
serfika hatası veriyor ne yapmalıyım acaba bi yardımcı olur musunuz .s
 

arslanla

Üye
Teşekkürler. Molome'ye başladın mı?
 

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben kendim bu uygulamayı kullanmıyorum tasarım çok kaba yoksa çok hızlı bir tarayıcı benim favorim opera mini dir aylık internet paketine en uygun yoksa wifi veya 3g li olsa opera mobile kullanırım tasarımı hoş telefonda zarif ve ince duruyor