Uçaktan düşen iPhone 4'e bakın ne oldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

crouch

Üye
    Konu Sahibi
Uçaktan düşen iPhone 4'e bakın ne oldu
Birkaç metrelik düşüşlerde dahi sorun çıkarabilen iPhone 4, 350 metreden düşmesine rağmen nasıl hayatta kalmayı başardı?

Uzun zamandır akıllı telefon piyasasını alt üst eden iPhone, her yeni serisinde rakiplerine zor anlar yaşatmaya devam ediyor. Haberlerimizde de değindiğimiz bu konunun dışında iPhone şimdi ise adeta bir dayanıklılık göstergesi olabilecek bir olayla karşımıza çıkıyor. Kısa düşüşlerde dahi sorun çıkaran iPhone 4'ün 350 metreden düşüp de hala nasıl çalışıyor olduğunu merak ediyorsanız olaydan bahsedelim; Amerikan Hava Kuvvetleri'nden Ron Walker isimli bir asker bulunduğu bir atlayış çalışmasında askerlerine önderlik ediyordu. Atlayış uzmanı olarak görevini yaptığı esnada kapının yanında bulunan Walker, uçaktan atlayacağı sırada cebinde bulunan iPhone 4'ünün düştüğünü farketti. Yerden 350 metre yükseklikten düşen telefonunun parçalandığını düşünen asker, yere inişinin ardından Find My iPhone adlı aplikasyonu kurarak arkadaşlarıyla telefonunu aramaya başladı.


Cihazın yerini birkaç dakikada tespit eden program iPhone 4'ün 1.5 km uzaklıkta olduğunu gösteriyordu. Bunun üzerine hızlı bir şekilde telefonunun olduğu yere doğru ilerleyen Walker en azından telefonu bozulsa dahi içindeki bilgileri almayı ümit ediyordu. Ancak telefonu bulduklarında tamamen çalıştığını gören Walker ve arkadaşları oldukça şaşırdılar. Açıklamalarında bu olayın nasıl olduğunu bilmediğini, telefonunda sadece Griffin Motif TPU korumasının olduğunu söyleyen Walker, cihazın düşüş esnasında ağaçlara takılarak yavaşlamış olabileceğini söyledi. Ancak her iPhone kullanıcısı yine de bu olaya anlam veremeyen Walker kadar şanslı olamıyor. Bakalım Apple, ilerleyen zamanlarda kısa düşüşler konusunda bir çözüm sunacak mı?

 
Tepkiler: TheORCUN ve ömer_21

zaza

Üye
şansı varmış bişey olmamış
 

buketcik

Üye
bu okadarda şanslı sayılmaz.
 

DiaBLoS

Admin
Bende bunlara diyorum ki , HADİ CANIMMMMMM ...
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Yandaki koruyucu olmasa göreydim ben onun halini birde nereye düşmüştür kimbilir.
 
iyi reklam yapmışlar iphone find bilmem ne programıyla bulmuşlarda bilmem ne.askerin biride görüşünü bildirmiş ağaçlar yavaşlatmıştır diye ağaç yumuşak bişey mi ki .
yorumu mu bi fıkrayla bitireyim

temel paraşütle atlama yarışına katılıyor.amaç yere en yakın şekilde paraşütü açmak.
neyse atlamış uçaktan 250m ye gelmiş açmamış
150 ye gelmiş açmamış
100 de de aynı
son 50 metre yine açmamış
son 2 metre ''lem ben bu mesefaden normalde atlıyorum ki zaten''
 
Tepkiler: .eRCaN., Reşwan ve DiaBLoS

DiaBLoS

Admin


Bu kadar güzel özetlenir .
 

Feel It

Üye
iPhone 4 hayatta kalmış güzel sonuç baktılar mı acaba ritm bozukluğu var mı diye
 

.eRCaN.

Üye

 
İphone dikkat çekilsin diye yere düşen telefonla biri sağlamını değiştirmiş olablir
 
Tepkiler: TheORCUN
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...