uc browser guncellendi mutlaka deneyin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
uc browser guncellendi mutlaka deneyin
Evet arkadaşlar bu sabah telefonu açtığımda markette bir adet güncelleme vardı. Hemen baktım uc browser güncellemesi vardı. Açıklamalara baktım gerçekten iyileştirilmiş. Açılış hızı performans falan baya geliştirilmiş. Amblem değişmiş artık firefox özentisi yok. Ama bir baktım upload özelliği çalışmıyor. Resim upload edicektim resmi seçtim yükle sekmesine tıkladığım anda tarayıcı kapanıyor. Tavsiyem upload özelliğini kullananların güncellemeyi yapmamaları yönünde.
 
teşekkürler abi sağol bilgi için
 

n000k

Üye
Tuhh bende yapmistim az evvel.neden acaba upload ozelligini kaldirdilar..
Sent from my {Lumia 920 aşkım} using Board Express
 

ecel54

Üye
ben yapmışım güncellemeyi. Yeniden internet explorer tabanını kullanmaya başlamış
 
Denedim ilk tıkladığım site facebook oldu e posta ve sifre yazılacak yer çıkmıyor herhangi biryere tıklayıp ta e posta girilemiyor aynen 5 para etmez ... Sanırım wp8 ler yeni çıktı diye programları pek iyi yapamıyolar nimbuzz diye bir program var msn tarzı bilen bilir onu da yükledim o da çok kötü s40 java da bile çok daha güzeldi
 
Bende Guncelledim .. Yapmaz Olaydimm .. =/
 

ecel54

Üye
uc browser'a yeni bir güncelleme gelerek uygulama iconu degişti ve artık internet exploreri kullanmıyor. Upload desteğide yeniden gelmiş oldu

- - - Eklendi - - -

telefonun desteklemediği dosya türlerini indirip daha sonra sjydrive yükleyebiliyorsunuz
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tekrar baktım şimdi güncelleme gözükmüyor. Sürüm numarası:2.7.0.223
 

ecel54

Üye
tekrar baktım şimdi güncelleme gözükmüyor. Sürüm numarası:2.7.0.223

ben dün yapmıştım şimdi farkettim


- - - Eklendi - - -

sürüm numarasına internetim olmadığı için bakamadım. belki sadece wp 7'ye gelmiştir
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
surum numarasına bakın verdiğim surum numarasında upload desteği yok
 

ecel54

Üye
ben imageshackten denedim upload desteğini. sürüm numarasına şimdi bakamıyorum. güncellemeden sonra artık internet explorerrı kullanmıyor
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben de hizliresimden denemiştim. Browse dedigimde resmi seciyor ama upload etmiyor direk uygulamadan atiyordu.
 

ecel54

Üye
eve gidince tekrar denerim o zaman
 

serinaga

Üye
Tuh yahu daha yeni yükleyecektim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...