Tek olarak kullanacağım, windows güvensiz ve hantal gelmeye başladı, kurulum seçeneklerinden windows 7 ile değiştir seçeneğindenmi kuracağım, çok soru sordum kusura bakmayın, d yi kaybetmekten korkuyorum yılların foto müzik film kişisel bilgiler kolay arşivlemedim. :-)
Tek olarak kullanacağım, windows güvensiz ve hantal gelmeye başladı, kurulum seçeneklerinden windows 7 ile değiştir seçeneğindenmi kuracağım, çok soru sordum kusura bakmayın, d yi kaybetmekten korkuyorum yılların foto müzik film kişisel bilgiler kolay arşivlemedim. :-)