Ubuntu Kurulumu

sistem xp de zaten ikiye bölünmüş durumda c ve d olarak ben şimdi ubuntuyu c ye kursam d deki veriler silinirmi ve xp de çalışan uygulamalar bundada çalışırmı
 
    Konu Sahibi
C ye kurarsan c yi siler d ye karismaz ubuntunun kendi programlari var windows programlarini calistirmak icin wine diye bi program var onu kurup yapabilirsin ama tum programlarda ise yaramiyor
 
Teşekkür ederim yarın kurarım ama internet yoktu heralde internet gelince kurarım olmazsa
 
    Konu Sahibi
Peki takildiginiz noktada danisin
 

KayraBey

Üye
Ben başlamadan takıldım
 

KayraBey

Üye
Ne zaman kurayim orda takıldım
 

MaxiHan

Üye
Arkadaşlar bu arada direk kurmanızı önermem eski linux'culardanım ben alıştım her hangi bir linuxu rahatça kurabiliyorum. Sistemin tamamına ubuntu kurmayın önce bir alışın. Bu arada şunuda söyleyeyim benim bu güne kadar denediğim en iyi linux sürümü mint sizede şiddetle tavsiye eduyorum. Ayrıca mint zaten ubuntu tabanlı. Yani şöyle ubuntuyu vistaya mintide 7 ye benzetebilirsiniz rahatlıkla
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye

Türkçe mi
 
    Konu Sahibi
Kardes minti karistirma bence o sonrak kisinin merakina kalmali lytfen azcik dikkat
 

MaxiHan

Üye
Neden karıştırmasinki hocam başlangıç için gayet ideal
 
    Konu Sahibi
adam sikinti yasarsa ben yardim edemem mint icin cunku nasil kurular nasil kullanilir bilmiyorum

- - - Eklendi - - -

Istersen ayri bir baslik altinda minti tanit bu daha iyi olur
 
Tepkiler: Dede

MaxiHan

Üye
Tamamdir eve donunce aksama dogru acarim
 
Tepkiler: Dede

MaxiHan

Üye
Tamamdır akşam görüşürüz (geceye dogru da acabilirim yarin sinav var)
 
    Konu Sahibi
Peki kolay gelsin
 
Tepkiler: MaxiHan