BLuEP@nThEr Üye U700 almada ne alırsan kardeşim. U700 FM Radyo bide aryanın görüntüsünü küçük gösteriyor..
ykmk Üye arkadasım bu konu cok daha once acılmıstı aslına bakarsan benm tarafımdan..konu acarkenb lutfen daha dikkatli olalım
arkadasım bu konu cok daha once acılmıstı aslına bakarsan benm tarafımdan..konu acarkenb lutfen daha dikkatli olalım
cemre007 Üye d900i çok ii dediğiniz gibi. ama u700 çok değişik sıradan deil yani. müzik çaları falan çok hoş. ses konusunda da u600den daha ii.
d900i çok ii dediğiniz gibi. ama u700 çok değişik sıradan deil yani. müzik çaları falan çok hoş. ses konusunda da u600den daha ii.
Bora Üye Hiçbiri 450 ytl ye çıkabilirsen i550w al deli gibi tavsiye ederim sana sesli navigasyon wi fi herşey ver hemde symbian
Hiçbiri 450 ytl ye çıkabilirsen i550w al deli gibi tavsiye ederim sana sesli navigasyon wi fi herşey ver hemde symbian
meLys.34 Üye qorunus bakımından falan u600 dıyorum . zten menu flan d900i yle aynı u700 u bılemıyorum