Twitter Ana Konu

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Twitter Ana Konu
baktımki twitterın bi ana konusu yok ben yaratayım dedim

- soru öneri ve şikayet ana başlıklı bir konu olması dileğiyle.

- ve karşılıklı takipleşmek adına güzel olabilir.
 
Tepkiler: The Shadow

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
fotoğraf yükleyemiyor ben
 
Bende twitter kullaniyom. Hangi sürümü önerirsiniz?
 

mcnpl4

Üye
mobil twitter duzgu calissa kullanirdim da ozenmemisler uygulama ile devam
 

0MG90

Üye
Twitter ın teması değişmeden önceki sürüm hangisiydi?Buldum 3.7.1
Bunu kullanın teması daha hoştu
 

mcnpl4

Üye
eskisi cidden daha hostu sonra oyuncak gibi igrenc bisey yaptilar
 
Tepkiler: mürteza16 ve UpOneTR
en iyisi 5.4 ti herhalde yanlış hatırlamıyosam ondan sonra tema değişti
 

muxo

Üye
Ben hep şeyi merak etmişimdir. Hani twitter da tag açılıyor ya. yanılmıyorsam tag isimli oluyor. Gündem kısmında # ile başlayan. Onu ilk hangi hesabın açtığını nerden öğrenebilirim?
 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Ben hep şeyi merak etmişimdir. Hani twitter da tag açılıyor ya. yanılmıyorsam tag isimli oluyor. Gündem kısmında # ile başlayan. Onu ilk hangi hesabın açtığını nerden öğrenebilirim?
Hmmm
Bazı siteler var sırrf bunun için
Twitterda tagı baslatan kisiyi öğrenme diye googlda ararsan bulabilirsin