Tuş kilidi hakkında!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gevhern

Üye
    Konu Sahibi
Tuş kilidi hakkında!
evet beyler bayanlar bazı 5800 larda tuş kilitliyken mesela menü tuşuna basınca kilit aç geliyo sürüklemeli slide unlock değil kendiliğinden var bi yardım ederseniz iyi olur.
 

_RYUK_

Üye
5800 son güncelleme ile gelen bir özellik herhalde sen hala güncelmedin.
 

gevhern

Üye
    Konu Sahibi
hayır v52 benim gncelleme yok
 
arkadaşım v 60 sürümü çoktan oldu ben yeni sürümü bekliyorum
 
v52 sürümünde hiçbir şey yoktur. Yani ne slide unlock ne de kilit aç yazısı.v60 yükle slide unlock gelecektir. Eğer slide unlock istemezsen bazı cfw'lerde istediğin tarz kilit açma mevcuttur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...