Türkiye'yi 25'e bölelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

D3N1Z

Üye

walla kusura bakma ama dunyada amerika,almanya ve benzeri ulklerde boyle yonetim war ve buna eyalet sistemi deniyor ben buna karsiyim ancak boyLe bir sistem war Turkiye bu sorundan bu karmasadan bi turLu cıksında olumlu nasıl cıkarsa cıksın artik bu eyalet sistemi mi olur turban mı olur devrim mi olur darbe mi olur ne olursa bı sonuca baglanma zamani geldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...