Türkiye'yi 25'e bölelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye'yi 25'e bölelim
Türkiye'yi 25'e bölelim

DTP'li Sebahat Tuncel, "Amacımız Türkiye'yi 25 bölgeye ayırmak" diyerek projelerini açıkladı.

DTP İstanbul Milletvekili Sebahat Tuncel, DTP'nin projesini açıkladı.

Devrimci Sosyalist İşçi Partisince Taksim Hill Otelde düzenlenen toplantıda konuşan Tuncel, ''Türkiye'deki Kürt sorununun, sosyal, ekonomik, kültürel boyutları olan siyasal bir sorun olduğu'' görüşünü ifade ederek, sorunun bu çerçevede ele alınıp çözülmesinin zorunlu olduğunu söyledi.

Tuncel, ''demokratik özerklik'' projelerinin tartışılması gerektiğini, kendilerinin bunu, ''Türkiye'nin idari ve siyasi yapısında reform'' olarak nitelendirdiklerini anlattı.

TÜRKİYE'Yİ 25 BÖLGEYE AYIRALIM

Tuncel, şunları kaydetti:

''Bizim projemiz, sadece Kürtlerin yaşadığı bölgeleri değil, diyoruz ki Türkiye'yi 20-25 bölgeye ayıralım. 20-25 bölgede her halkın kenti özgürce ifade edebildiği ve denetimin altında yerel meclislerin de olduğu bir yönetim tarzı. Bunun tartışılması gerekiyor.''

Seni o 20-25 Bölgede tek tek kovalasınlar emi
 

karides

Üye
Bunlar, hakikaten hayalperest.
 

neslein

Üye
Seni o 20-25 Bölgede tek tek kovalasınlar emi

 
oldu herkesde onu düşünüyordu.... .......
 
Artık Türkiye'yi bölmek istediklerini kendi ağızlarıyla utanmadan söylüyolar yani açık açık..
Ve bu adamlar hala meclisde birileri tarafından barındırılıyo..
Yazıklar olsun...
 

POWER

Üye
Asıl seni şöle 25-30 parçaya ayırsak
 

cllgr

Üye
Seni o 20-25 Bölgede tek tek kovalasınlar emi
sadece onumu hepsini kovalasınlar... Dünyanın hiçbir yerinde,hiçbir demokraside,hiç bir hukuk sisteminde böyle bir şey yok.açık açık bölücülük yapanlar millet meclisinde oturuyor.dünya bize özelliklede avrupalılar ,afedersiniz kıçlarıyla gülüyorlardır.yazıklar olsun memleketi bu hallere getirenlere....
 
Artık Türkiye'yi bölmek istediklerini kendi ağızlarıyla utanmadan söylüyolar yani açık açık..
Ve bu adamlar hala meclisde birileri tarafından barındırılıyo..
Yazıklar olsun...

Çok iyi söylemişsin,ağzına sağlık..

Ama başımızdakileri görüyorsun işte.Herşeye bir kanun çıkarıyorlar gerekli gereksiz.Yine bir yasa ile bu kişiler meclise alınmamalıydı.Çok yanlış..
 
20 ye bolelim ...yok 25 e.... yokmu arttıran.....

50

100

200......

satıyorum saatt.......
 

ouSahin

Üye
akıl akıl gel ona buna takıl

bölelerini birde konuşmacı diye koyuyolar ilkokul ögrencisini koysan ondan iyi fikir sunar
 

DiaBLoS

Admin
Bölücü şerefsizler başka birşey değil..Konuşanda adam olsa . Böylelerini ülkede tutuyorlar ya acı olan o.
 

ouSahin

Üye
adam kendini kasap sandı

bari mangallık bölde bizede pay düşsün
 

chess28

Üye
onu bana bu gece yollasınlar bak sabah daha bölmek istiyomu.türkiye için fetih yapmaya kalkar.ah bi yollasalar ah bi yollasalar
 

xkadir61

Üye
biz bu vatanın bölünmez bütünlüğü için varız.
bir karışını bölsünler bakalım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...