Türkiye vs Hollanda

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Türkiye vs Hollanda
Maç 6 Eylül'de...
Maç Saati: 19:00 Show Tv
Artık milli takımımızdan ümidim kalmadı. Ya bir maçı bol gollü kazanıyoruz, diğer maçta golümüz olmadan 3-0 gibi bir skorla yeniliyoruz ya da berabare kalıp, diğer maçta 1-0 la 2-1 le yeniliyoruz. Vurduğunuz gol olsun Kuyt, Sneijder ve Persie...
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Yensekte yenilsekte sonuna kadar TÜRKİYE
Ben de bunun dışında bir söz söylemek istemiyorum ama yetti artık. Milli maçların hepsini diken üstünde izliyoruz. Rahat kazandığımız maç yok gibi. Ligin en formda Türk forvetinin kadroya alınmaması da cabası.
Burak zaten 10 tane atar Cenk'e ne gerek var değil mi?
 
Show tv ymis alayina sovucen dün yayini kestiler bi mac izliyim dedim
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
6 eylül yazınca uzak bir tarih gibi durdu maç yarın
 

SHS

Üye
Fatih Terim istifa eder mi?
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Adam da suç yok oyuncular oynamıyo
Abi kusura bakmasında oynayan oyuncuyu da kadroya almıyor.

inşallah geçersiniz de şu kapıdan benim yüzümü kara çıkarırsınız. geçin şu kapıdan be hadi be abi hadi be...
 

SHS

Üye
Kaç kaç şimdi
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
ve biter, Türkiye ev sahibi olduğuna göre
Türkiye 3
Hollanda 0 sonucu çıkar
 
Letonya maçından çok daha kolay olacağını arkadaşlara söylediğimde kimse inanmadı.
Rakibiniz top oynamayı bilmiyorsa sizi daha cok zorlar. Büyük takımlara karşı daha rahat top oynarsınız.
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Helal olsun.
Yüzümü kara çıkarttığınız için çok teşekkürler abiler/kardeşler
Hep yüzümü kara çıkarın olur mu?
Oğuzhan Özyakup: Bu sene oynayası var. İnşallah istikrarını korur. Attığı gol çok güzeldi. Maşaallah

Arda Turan: Kalitesini tartışmaya gerek yok. Golünü de beğendim. Avrupa'da göğsümüzü kabartmaya devam etsin inşallah. Maşaallah.

Burak Yılmaz: Hiç değinmek istemediğim futbolcu. Yerine Cenk Tosun'un gelmesini isterim.
Fatih Terim: Fernandao ve Cenk Tosun'a şans vermesini istediğim teknik direktör. Ne olur hocam be ne olur.
Galatasaray: Milli takımımıza fazlaca oyuncu çıkartan güzide klüp. Önemli olan nicelik değil niteliktir. Bu da unutulmasın.
Fenerbahçe: Türkiye'nin diğer bir değerli kulübü. Az ama öz diyeceğimiz oyuncu yok maalesef.
Beşiktaş: Türkiye'nin önemli bir takımı daha. Az ama öz oyuncu çıkartır. Tebrikler karakartallar.
 

SHS

Üye
Totem yaptım izlemedim
 
Tepkiler: bozkirdangelen