Baydırman
Moderator
-
Konu Sahibi
-
Ben de bunun dışında bir söz söylemek istemiyorum ama yetti artık. Milli maçların hepsini diken üstünde izliyoruz. Rahat kazandığımız maç yok gibi. Ligin en formda Türk forvetinin kadroya alınmaması da cabası.Yensekte yenilsekte sonuna kadar TÜRKİYE
bence eder abi. ama tamamen değil. sportif direktör olarak görevini sürdürür diye düşünüyorum.Fatih Terim istifa eder mi?
bence eder abi. ama tamamen değil. sportif direktör olarak görevini sürdürür diye düşünüyorum.
Abi kusura bakmasında oynayan oyuncuyu da kadroya almıyor.Adam da suç yok oyuncular oynamıyo
yenildik diğilmi
Hayır Türkiye 3-0 Hollandayenildik diğilmi
harbiden ben kesin yeniliriz diye hiç izlemedim güzelim maçı kaçırmışımHayır Türkiye 3-0 Hollanda
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?