Türkiye vs Brezilya

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Türkiye vs Brezilya
inşallah almanyanın brezilyayı yendiği gibi yenilmeyiz brezilyaya hem almanlar kazandı biz neden kazanmış sayılmadık ya da biz kaybedince almanya da kaybetmiş sayılacak mı
#Türkiye
#Brezilya
 
Brezilya ciddi oynarsa en az 4 yiyeceğimiz maç .
 

SHS

Üye
hangi kanal
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
hadi nihat 3-2 yap şu maçı
 

wpfurkan

Üye
Oh oh 3-0 oldu. Bakalım 6-7 olur veya geçer mi
 

wpfurkan

Üye
Oh oh 4 oldu 4
 
Tepkiler: Serhan

Serhan

Üye
0-4 lallalalallaa ollleyyy lalallala hey hey lololoo
 
Tepkiler: wpfurkan

Serhan

Üye
6-0 altı başarısızlık olur. Zaten almanlar çaktı dünya kupasında bide Türkiye ye karşı sadece 4 göl büyük hüsran olur hahahha


Yok ya , en az 7 olmalı bence. Hiç hak etmeyen adamlar milli takımda oynuyor.
 

SHS

Üye
süperiz D
 
Yenildik Neyine Güvenip Girmişlerse Bizimkiler