Türkiye vs Arjantin

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Türkiye vs Arjantin
maç 16 kasımda bakalım bu sefer kaç yiyeceğiz

#Türkiye
#Arjantin
 
Fazla buyutmeyelim. 4 golle kurtulduk. Uzulmeye gerek yok. Kıymetli hocamız bu macta yapılan hataları değerlendirip ona gore bir strateji uygular. Hocamızın taktigi ve millilerimizin vatan severlik duygusuyla Arjantine 5 tarız.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
Arjantine 5 atarız yazmıstım. Neden yazı eksik cıktı. Anlamadım. :hımmm
 
Dün neymar neymar diye kendi takımımızı küçük düşürüyordu taraftar ama hak etmiyor değiller. Aslında milliler hiçbirşeyi hak etmiyorlar. Insanimizdan olduğunu düşünmüyorum ama her gelen ayrı bir şımarık
 
Tepkiler: The SLayeR ve maviyesil1
Bizim elemanlar boyledir. 1-2 macta guzel oynasalar basın bunları sisirir. Onlarda kendilerini metin oktay gibi usta kaliteli bir futbolcu olduklarını sanırlar. Sonrasi malum...
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
Bizim milli takimda 11 oyuncuyu 2 ligten secseler 4 yedigimiz macı abartmak gibi olmasin.
2-1 skorla alırdım. Cunku vatan severlik duygusu ve inancla ve basın tarafından pohpohlanmadıklarından yeneriz.
Yanlıslıkla 2-1 macı alırdım yazmısım ALIRDIK yazıcaktım. Kusura bakmayın. Halen 4-0 lık macın etkisindeyim. Bu kadarda olmaz. Millilerimizi gururu turkiyenin serefi yok mu. En azından seref golu tabir edilen 1 gol atsalardı. 4-1 olsa bu kadar uzulmezdim. En azından cabaladılar diye avunurduk.
 

SHS

Üye
sakin olun ya
 
Tamam sakinlestim. Bu takımla arjantin bize 9 atarsa sasırmam artık. Gurur seref haysiyet vs bize gore degil. Bizim millilerimiz yensekte YENİLSEKTE ceplerine girecek arpa icin oynarlar. Onemli olan napolyonun dedigi gibi PARA PARA...
 

wpfurkan

Üye
Koyun gençleri oynasınlar savaşsınlar ve futbol öğrensinler. Kaybetselerde sağlık olsun deyip geçeriz. Adamların aldığı parayla o kadar futbol tesisleri yapılırkı.
Alt yapı sıfır, futbol sıfır, futbol zihniyeti sıfır, futbolcular futbolcu değil artist(Arda, Volkan, Caner, Emre, Burak önde gelenler). Milli takımı vazgeçip alt yapıya yönelseler 10 seneye en iyi 10 futbol ülkesine gireriz ama nerdeeee verin milyonları kazıkçılara sonra vay niye başarılı değiliz. Türkiye de veya Türk milletinde o kadar futbol hastası çok yetenekli gençler varki hepsi harcanıyor Türkiye'de. Bir gurbetçilerden çıkan futbolculara bakın birde Türkiye'dekilere bakın.
 

zombaka

Üye
iyi halt ettiler tamam neymarı da sevsinler ama kendi oyuncularını dışlamak nedir
 

Metin MF

Üye
16 kasım Kazakistan maçı?
 

Serhan

Üye
O değilde arjantin maçı yokki la
 

@Safak

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Alin biraz yuzunuz gulsun..