Baydırman
Moderator
-
Konu Sahibi
-
Fazla buyutmeyelim. 4 golle kurtulduk. Uzulmeye gerek yok. Kıymetli hocamız bu macta yapılan hataları değerlendirip ona gore bir strateji uygular. Hocamızın taktigi ve millilerimizin vatan severlik duygusuyla Arjantine 5 tarız.
Hahahaa çok güzel söyledinBizim elemanlar boyledir. 1-2 macta guzel oynasalar basın bunları sisirir. Onlarda kendilerini metin oktay gibi usta kaliteli bir futbolcu olduklarını sanırlar. Sonrasi malum...
ardadan başka futbolcumuz yokArda Olmasın Yeter
iyi halt ettiler tamam neymarı da sevsinler ama kendi oyuncularını dışlamak nedirDün neymar neymar diye kendi takımımızı küçük düşürüyordu taraftar ama hak etmiyor değiller. Aslında milliler hiçbirşeyi hak etmiyorlar. Insanimizdan olduğunu düşünmüyorum ama her gelen ayrı bir şımarık
Kusura bakma ama öyle artistlere az bile.iyi halt ettiler tamam neymarı da sevsinler ama kendi oyuncularını dışlamak nedir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?