Türkiye Çeyrek Finalde

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

1980ece

Üye
inancın zaferi ve futbolcularımızın son 15 dakikadaki üstün performansı hepsine teşekkürler artık final neden olmasın
 
açıkçası kazanmaktan endişeliydim ancak işin içinde Türk'ün zekası ve yüreği olunca işler değişir..Tebrikler TÜRKİYE.!!
 

FerreT

Üye
Volkanın gereksiz artisliği yüzünden maç gidebilirdi..ya 3-3 olsaydı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
neyse ki
olmadı çok şükür
 
walla öldük öldük dırıldık ne mactı yaaaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...