Turkcell T40 Tanıtıldı!

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Turkcell T40 Tanıtıldı!
Turkcell yerli akıllı cep telefonu T40'ın tanıtımını bugün gerçekleştirdi.



Hemen telefonun teknik özelliklerini aktaralım:

-Qualcomm 8225 1.2 GHZ çift çekirdekli işlemci
-1 GB RAM, 4 GB Dahili Hafıza
-4.0″ WVGA (480×800) LCD IPS Ekran
-NFC, 136 gr ağırlık, 10.5 mm incelik.
-~240 saat bekleme, 480 dakika konuşma süresi
-HDR Çekim Modu, Sıfır deklanşör gecikmesi, Yüz tanıma




 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
Fiyatını merak ediyorum yoksa piyasada tutunması zor.
 

Ccihat67

Üye
maxiplus 5 e benziyor dıs görünüş fiyatı yüksek olursa ellerinde patlar
 
Tepkiler: Buğra

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Qualcomm 8225'te grafik birimi olarak Adreno 203 kullanılıyor.
 
Tepkiler: Buğra
Qualcomm 8225'te grafik birimi olarak Adreno 203 kullanılıyor.

Yaa buyuk ihtimal 600-650 den satarlarki o foyata kimse almaz gmd varken.
Ayrica bence adreno 203 hic iyi olmamis. Klasik zte isleri iste. Buzamanda millet adreno 220 yi begenmezken bu olmamis
 
Tepkiler: Buğra

Kerim.

Üye
hay su adreno 203unuze
 

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Turkcell'den zaten yüksek donanım beklemek yanlış olur. GMD ile aynı fiyattan satılırsa Turkcell tercih edenler olacaktır diye düşünüyorum.
 
Tepkiler: Buğra

Anil-D

Üye
t20 kamuluya 1 tl zaten bildigim kadarıyla
 
Arkadaşlar Turkcell'den zaten yüksek donanım beklemek yanlış olur. GMD ile aynı fiyattan satılırsa Turkcell tercih edenler olacaktır diye düşünüyorum.

Haklisin. Ama bilmeden alanlar var. Galaxy y yi bile oyun oynayacagini dusunup alanlar var. Yoksa gunluk kullanim icin hemen hemer her telefon yeterli. Ama Turkcellde az cakal degil İlerisinde bunun 4.3 , 4.7 ve 5.0 inc ini yapip satar
 

Anil-D

Üye
rakip firmalarla baş olmaya calısıyo
 

Invoke

Üye
Arkadaşlar Turkcell'den zaten yüksek donanım beklemek yanlış olur. GMD ile aynı fiyattan satılırsa Turkcell tercih edenler olacaktır diye düşünüyorum.

Aynen, Turkcell işte satmanın bir yolunu bulur. İki reklama bakar.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Zamanında VurMatik T10 almıştım ayda 1 tl ye şimdi 3 parça halinde çekmecede durur.Türlü bahanelerle ilk ay faturası yüksek gelirdi.Ne yedek parçası vardı ne ekranı bulunuyordu destek sıfırdı zaten
Onun için Türkcell'in verdiği plastik telefonlar taahütlü bile alınmaz.
 

mcnpl4

Üye
dusuk fiyattan telefon alacak olsam turkcell alirdim. kotu telefonlar degil
 

LimePie

Üye
öyle bir marka varmıydı ya
 
Sakin turkcell telefon almayin bendede t20 var babam almisti zaten ben olsam almazdim bunu da daha hala taksit oduyo pesin 400 olmasina ragmen hat uzerine dusuk fiyata degil 24 ay 20 tl yani 480 tlye kazikliyorlar. Almayin almayin almayin! :banghead:
 
Kamerası kaçlık bunun hiçbiryerde yazmıyor.Çöp bu arada.