Turkcell Messenger For 6600

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Alive

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell Messenger For 6600
Ekim ayı muabbetle gecsin..31 Ekime kadar T-Messenger ücretsiz.Aha da yazılımı

 

ozdes_24

Üye
sağol alive ben de bunu yüklemeyi planlıyodum kısmet bu güneymişş
 

Alive

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by ozdes_24@Oct 9 2005, 12:35 AM
sağol alive ben de bunu yüklemeyi planlıyodum kısmet bu güneymişş
[post=187227]Quoted post[/post]​


Reca Ozdes..Aslına bakarsan buraya aramaktan canım cıktığı icin ekledim..Ayrıca benim telefonda (6600) sis uzantılıyı acmadı..Baya kafa yordum..Sonra jar olanı bulup yükledim..Canavar gibi calıstı..Bunuda sizinle paylaşmak istedim.. :artı:
 

wapcimor

Üye
Originally posted by Alive@Oct 8 2005, 11:17 PM
Ekim ayı muabbetle gecsin..31 Ekime kadar T-Messenger ücretsiz.Aha da yazılımı


[post=187133]Quoted post[/post]​
ortagım sis dosyası 5.27 ve yukarısını destekliyormus.sitesinde yazıyo.
:
 

Alive

Üye
    Konu Sahibi
ortagım sis dosyası 5.27 ve yukarısını destekliyormus.sitesinde yazıyo.
:
[post=187553]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]

cok ilginc yaa..Benimki 5.27.Ama sisi acmadı.
 

hyper

Üye
bu proyla bağlanmak için tcell erişim noktası ayarlarını veren olursa çok makbule geçer. gprs olayını aveaya yaptıım için tcell ayarlarım yok da.
 

Alive

Üye
    Konu Sahibi


Turkcell Messenger ayarları :


 

wapcimor

Üye
gprs ile calısmaz internet ayarı lazım.dosyalar bölümüne girip sistem araclarından
setting wizard ile ayarları yap.
 

volkri

Üye
turkcell bu hizmet için 8 YTL aylık ücret istemiyormuydu ??
 

hyper

Üye
orası tamam. alive ayarlar için t$krler
 

Alive

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by volkri@Oct 9 2005, 04:14 PM
turkcell bu hizmet için 8 YTL aylık ücret istemiyormuydu ??
[post=187588]Quoted post[/post]​


Ekim ayı boyunca ücretsiz !


 

warrior

Üye
çok saol alive :artı: :artı: :artı:
 

Alive

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by warrior@Oct 9 2005, 07:25 PM
çok saol alive :artı: :artı: :artı:
[post=187682]Quoted post[/post]​


Reca ederim (de) ben çalıştıramadım bu messengeri..Ne iş? :P
 

M.uslu

Üye
arkadaşlar ben bunu atmadım telefona bi yardım yada programın java linkini verin bi zahmet
 

Alive

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by M.uslu@Oct 9 2005, 08:49 PM
arkadaşlar ben bunu atmadım telefona bi yardım yada programın java linkini verin bi zahmet
[post=187737]Quoted post[/post]​


eğer atmadıysan yapabileceğim bişey yok..Hazır linki atmıyosan git kendin bul arkidis :P
 

wapcimor

Üye
Originally posted by M.uslu@Oct 9 2005, 08:49 PM
arkadaşlar ben bunu atmadım telefona bi yardım yada programın java linkini verin bi zahmet
[post=187737]Quoted post[/post]​
dostum ne dediğini tam anlayamadım.alive nin verdiği zaten java uygulamasıdır.
ama illada link istiyosan turkcell in wap sayfasına girip chat ve mesaj/turkcell messenger dan telefonuna uygun olanı indirebilirsin.korkma cok kontör gitmez
 

eon

Üye
bu turkcell messenger, sayfasindan baktigim kadariyla, 8.5 ytl aylik bir ucret istiyor. peki gprs icin de ayrica aysonu bir ucretlendirme vardir degil mi? sinirsiz kullanim diye bir ifade var o ne demek tam anlamadim cunku! yani gprs icin aylik para aliyor mu almiyor mu ???
 
arkadaşlar link kesilmiş baya bir zaman olmuş galiba üzerinden bana link acil lazım telefonum n73 ama ben 6600 için kullanılan yazılımı istiyorum paylaşım yapan olursa sevinirim türkcellin n73 için verdiği yazılım çok uyuz şimdiden teşekkürler
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Şunun 6300 için versiyonu varsa bana ulaşırmısınız.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...