!!Turkcell Kazanmaya Devam Ediyor!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
!!Turkcell Kazanmaya Devam Ediyor!!
Türkiye’nin en çok abonesi olan GSM operatörü Turkcell, şu sıralar yaptığı toplantıda, 2008 yılılının mart çeyreğindeki büyüme rakamlarını açıkladı. 2007′nin son çeyreğinde firmanın net geliri, 2006′nın son çeyreğine oranla %32 artarak 2,9 milyar YTL oldu. Net kar ise bir önceki yıla oranla %15 artarak 481 milyon dolara ulaştı. Tüm yıl değerlendirildğinde, 2006′ya göre net gelir %23 artarak 8,1 milyar dolara ulaşırken yine bir önceki yıla göre net kar %38 arttı ve 1,9 milyar dolara ulaştı.

 
Çok cazip olmamasına rağmen kaliteli hizmet seçeneğiyle Türkcell seçiliyor
 

PAPADOC

Üye
turkcell e yetişmeleri çok zor sanmıyorum biri yetişsin
 
tcell pahalı ama tatlı dilli müşteriyi nası çekiceğini biliyor
 

xkadir61

Üye
türkcell her geçen gün dahada büyüyor.
 
Turkcell iyidirde benim turkcelim yok hemen gidip alim bitane bari ne yapim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...