süper,
10 dakika boyunca konuşana giricek ondan sonra 1 kontör.
Turkcell kendini avea sandı galiba biz avea da aylarca mobil öğrenci tarifesinde konuştuk ve şu an ön ödemesiz 5 dakikası 1 kontör. Gerçek tarife için avea ..
Turkcell de mesaja bi çare bulunsa başka hiçbişeyini istemiyorum 100 kontöre 240 dakika konuşabiliyorum şu an,
kampuscell de kendine göre iyi bi tarife esasında ,10 dak konuş 1 kontör sonrası 1 kontör gayet iyi bence, çok konuşmak istiyorsanız başka tarife kullanın mesela bizbize canımın 3ü, tabi herkesle saatlerce konuşmamak gibi bir durumunuz var,.
arkadaşlar bütün hepsinin kandıran we bizi keklemeye çalışan yönleri war.. telsimdede aveadada turkcelldede war bu.. hepsinde war.. ama bnce bunların arasında en iisi turkcell.. şu zamana kadarda hep turkcell oldu bence bundan sonrada hep turkcell olur.. adamlar dünya kalitesinde hizmet weriolar.. telsim avea çekmezken turkcell çekio.. telsim avea kitlenirken turkcell ayakda duruyo.. yani olaya sadece tek yönden bakmayalım genel anlamda bakalım.. bence her zaman en kalitelisi we bana en güven wereni turkcell
arkadaşlar turkcellden memnunum ben öle dediğiniz gibi de hiç değil kampuscell 10 dakikası 1 kontör ister 6 ister 7 dk konuş yine 1 kontör ve 10 dakikadan sonrasıda 1 kontör kontörlerin bitene kadar ve ayrıca en kaliteli turkcell hat kesnlikle,yani açık konuşuyım avea kullanmadım ama vodefaonedan bin kat ii vodefan heryerde çekmio ve kendliğinden görüşme sona erdirio,uzun lafın tarifesindeydim saati 6dan sonra 8 kontdü ama hat kendiliğinden görüşmeyi sona erdirdiği için ya 16 yada 24 kont gidiodu boşyere ,bırakın turkcellde çekim sorunu yaşamıyorum hiç değilse zor durumda olsam vodefone beni yarı yolda bırakır ya bırakın bu işleri