Turkcell Kampuscell Gerçeği !!

asepsi

Üye
abi 3 operatörü de kullanıyorum ama anti-turkcell olalı aylar oldu.. turkcelllimisin Allah başka dert vermesin
 
turkcell hat kullanmayın tuzağa düşürmeye çalısıyolar en iyisi avea
 

Ozan

Admin
dk. sı 1 kontör yine ucuz, bence daha da fazla birşey beklemek yanlıs olur
 

DaMaG3R

Üye
avea da kazık be abi bi bakın şikayetlere
 
yalan haber
 

danger03

Üye
anlamı olmaya kampanya ne biçim 10 dk 1 kontor daha sonraki dakilar dk'sı 1 kontoöre pazarda kendini ıspatlamış şimdi kafasına göre kampanyalar yapıyo
 
Turkcell de mesaja bi çare bulunsa başka hiçbişeyini istemiyorum 100 kontöre 240 dakika konuşabiliyorum şu an,
kampuscell de kendine göre iyi bi tarife esasında ,10 dak konuş 1 kontör sonrası 1 kontör gayet iyi bence, çok konuşmak istiyorsanız başka tarife kullanın mesela bizbize canımın 3ü, tabi herkesle saatlerce konuşmamak gibi bir durumunuz var,.
 

tamircii

Üye
işyerim var. çoğu müşt telefonum haliyle hattımı değiştiremiyorum güzel bir olanak sun salar aynı numaragibi hiç beklemem turkceli hemen bırakırım.
 

ferdix5

Üye
10 dakikada bir kapatacaksın tekrar arayacaksın arkadaşım
 
arkadaşlar bütün hepsinin kandıran we bizi keklemeye çalışan yönleri war.. telsimdede aveadada turkcelldede war bu.. hepsinde war.. ama bnce bunların arasında en iisi turkcell.. şu zamana kadarda hep turkcell oldu bence bundan sonrada hep turkcell olur.. adamlar dünya kalitesinde hizmet weriolar.. telsim avea çekmezken turkcell çekio.. telsim avea kitlenirken turkcell ayakda duruyo.. yani olaya sadece tek yönden bakmayalım genel anlamda bakalım.. bence her zaman en kalitelisi we bana en güven wereni turkcell
 
Bunun cözümü cok basit: Dokuzuncu dakikada kapat telefonu sonra tekrar ara.
 

ByMobil

Üye
o dolandırıcıysa siz daha akıllı olup onu dolandırın

Telefon görüşmesinde kaç dk konuştuğun yazıyor baktın 10dk oldu kapat tekrar ara kafayı kullan
 
turkcellden sasma aveada msj atıyorsun ertesı gun gıdıyor hatunla kavga ettım o yuzden be
 
arkadaşlar turkcellden memnunum ben öle dediğiniz gibi de hiç değil kampuscell 10 dakikası 1 kontör ister 6 ister 7 dk konuş yine 1 kontör ve 10 dakikadan sonrasıda 1 kontör kontörlerin bitene kadar ve ayrıca en kaliteli turkcell hat kesnlikle,yani açık konuşuyım avea kullanmadım ama vodefaonedan bin kat ii vodefan heryerde çekmio ve kendliğinden görüşme sona erdirio,uzun lafın tarifesindeydim saati 6dan sonra 8 kontdü ama hat kendiliğinden görüşmeyi sona erdirdiği için ya 16 yada 24 kont gidiodu boşyere ,bırakın turkcellde çekim sorunu yaşamıyorum hiç değilse zor durumda olsam vodefone beni yarı yolda bırakır ya bırakın bu işleri
 
dostum konuyu hortlatmışsın sen yine kampuscell degişti
 
DD konu hortladı Ölmesi dileğiyle ehueheu

Kaliteli hizmet=Turkcell
 
konu hortlamış ama artık öyle deil zaten