Türkçe yapabilirmi birisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Türkçe yapabilirmi birisi
 

Febris

Üye
    Konu Sahibi
upupup
 

DxTR90

Üye
güzelmiş yapabilecek varmı???
 
Madness ile görüşün yada Reis ile onlar bi baksın
 

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Madness pmye cevap vermiyor. Eve gidince denıcem. Vardır belkı TR Dil içinde
 
Italyanca, Ispanyolca ve Ingilizce mevcut.
 

Febris

Üye
    Konu Sahibi
tr ekleyemezmiyiz? Dil dosyasi bulasak. Nfe ile atilmaz mi ?
 
Benim Fw den farkı yokki bunun ?
4x5 menü diyorsanız dosyasını vereyim size herkes sevmiyor diye gömmedim fw ye.
 

Febris

Üye
    Konu Sahibi
uda dosyasi inmiyor. ?
 
Telefona yazılımı flashlarken rosfs2 yi değiştir.. senin kendi telinin orjinal rofs2 sini seç bitti arkadaş.. bu kadar basit ya...

---------- Eklendi @ 00:59:04 ---------- Yazıldı @ 00:58:32 ----------

Bu ARada Ben nokia e6-00 telefonumun 25.08 yazılımı 25.07 rofs2 sini kullanıyorum..
 

Modların çoğu Rofs2 de oluyor zaten ne anlamı kaldı ki öyle yapmanın?
 
Tepkiler: Dandanakan92

ANIL

Admin
şöyle dene naviden orjinal c6 rofs2 indir nfe ile içinden türkçe dili export edebiliyorsun. ben şimdi n8de denedim Turkish_RM-596.lang adında bir dosya çıkıyor. tekrar o dosyayı nfe ile o sürümün içine atabilirsin.
 

cyber

Üye
4x5 iyi olur aslında ama ikonnlar falan tam oturmalı ekrana
 

mcalisir

Üye
tr eklenirse güzel cfwye benziyor
 

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Tamam o işte. En kısa sürede deniyim sagol nsekiz yine sen yardım ettin bak bana
 

ANIL

Admin
rica ederim, umarım olur
 
Tepkiler: Febris
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...