Elinize sağlık, daha önce yazdım mı hatırlamıyorum ama, bunlar son sürümleri mi ? Ve bunları kullanmamızı sağlayan uygulama da içinde var mı ? Bi ara bende Türkçe installer vardı hatta Maxicep'ten indiriştim sanırım, şimdi bulamıyorum. Uzun zaman oldu bunlara bakmayalı unutmuşum herşeyi