SiMoNeee
Üye
-
Konu Sahibi
-
Türk olmakkk........
*Telefon çaldıktan sonra yanına kadar gidip bi kere daha çalmasını beklemektir.
*Okuduğu kitabın önsözünü atlamaktır.
*İlkokula giden bir çocuk görünce yanına çağırıp iki sekiz bir dokuz üç yirmi bir otuz kaç eder diye mükemmel bir cebir sorusu sormaktır.
*Yemeğin tadına bakmadan tuz atmaktır.
*Yemekten sonra tatlıya başlamadan kaşığı yalayıp, temizlemek demektir.
*Bulmacadaki ünlülere kadın erkek farketmeden sakal, bıyık, kaş çizmek...
*Türk olmak yabancı şarkı sözlerini bilmediği halde biliyormuş gibi yapıp söylemeye çalışmaktır.
*Askerde gördüğü her silahla fotoğraf çektirmektir.
*Yeni aldığı telefonun üstündeki jelatinini parçalanana kadar kullanmaktır.
*Otobüsün içindeki koltuklara ve oraya buraya ismini veya msn adresini yazmaktır.
*Belli bir yaşa kadar biber dolmasının içini yiyip dışını bırakmak suretiyle ebeveynden azar işitmektir.
*Türkçe ing. sözlükten baktığın kelimeyi ing. türkçe sözlükten doğrulamaktır.
*Google'da kendi adını soyadını aramaktır.
*"nabıon?" sorusuna "nasılsın?" denmiş gibi cevap verebilmektir.. şöyle ki :
-nabıon la?
-iyi la nolsun sen nabıon?
*"Yok" cevabına "hiç mi yok?" diyebilmektir.
*Sıcaktan gebersede pc başından kalkmamaktır.
*Bilgisayarın yanında tuvalet kağıdı bulundurmaktır.
*Garanti olsun diye printscreen'e 10 kere basmaktır.
*Ulan ben her ay bu sigaraya 150 lira masraf yapıyom.Yılda 1800 lira yapar.En iyisi bırakayım. Her seferinde bunu söyleyip, ne olacak ya diyip içmeye devam etmektir.
*Otobüsten inerken ne kadar uzak olursa olsun ilk adımı kaldırıma atmaktır.
BunLarı okuyup harbi Lan diiyp gülmektir..
*Okuduğu kitabın önsözünü atlamaktır.
*İlkokula giden bir çocuk görünce yanına çağırıp iki sekiz bir dokuz üç yirmi bir otuz kaç eder diye mükemmel bir cebir sorusu sormaktır.
*Yemeğin tadına bakmadan tuz atmaktır.
*Yemekten sonra tatlıya başlamadan kaşığı yalayıp, temizlemek demektir.
*Bulmacadaki ünlülere kadın erkek farketmeden sakal, bıyık, kaş çizmek...
*Türk olmak yabancı şarkı sözlerini bilmediği halde biliyormuş gibi yapıp söylemeye çalışmaktır.
*Askerde gördüğü her silahla fotoğraf çektirmektir.
*Yeni aldığı telefonun üstündeki jelatinini parçalanana kadar kullanmaktır.
*Otobüsün içindeki koltuklara ve oraya buraya ismini veya msn adresini yazmaktır.
*Belli bir yaşa kadar biber dolmasının içini yiyip dışını bırakmak suretiyle ebeveynden azar işitmektir.
*Türkçe ing. sözlükten baktığın kelimeyi ing. türkçe sözlükten doğrulamaktır.
*Google'da kendi adını soyadını aramaktır.
*"nabıon?" sorusuna "nasılsın?" denmiş gibi cevap verebilmektir.. şöyle ki :
-nabıon la?
-iyi la nolsun sen nabıon?
*"Yok" cevabına "hiç mi yok?" diyebilmektir.
*Sıcaktan gebersede pc başından kalkmamaktır.
*Bilgisayarın yanında tuvalet kağıdı bulundurmaktır.
*Garanti olsun diye printscreen'e 10 kere basmaktır.
*Ulan ben her ay bu sigaraya 150 lira masraf yapıyom.Yılda 1800 lira yapar.En iyisi bırakayım. Her seferinde bunu söyleyip, ne olacak ya diyip içmeye devam etmektir.
*Otobüsten inerken ne kadar uzak olursa olsun ilk adımı kaldırıma atmaktır.
BunLarı okuyup harbi Lan diiyp gülmektir..