Türk olmakkk........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SiMoNeee

Üye
    Konu Sahibi
Türk olmakkk........
*Telefon çaldıktan sonra yanına kadar gidip bi kere daha çalmasını beklemektir.

*Okuduğu kitabın önsözünü atlamaktır.

*İlkokula giden bir çocuk görünce yanına çağırıp iki sekiz bir dokuz üç yirmi bir otuz kaç eder diye mükemmel bir cebir sorusu sormaktır.

*Yemeğin tadına bakmadan tuz atmaktır.

*Yemekten sonra tatlıya başlamadan kaşığı yalayıp, temizlemek demektir.

*Bulmacadaki ünlülere kadın erkek farketmeden sakal, bıyık, kaş çizmek...

*Türk olmak yabancı şarkı sözlerini bilmediği halde biliyormuş gibi yapıp söylemeye çalışmaktır.

*Askerde gördüğü her silahla fotoğraf çektirmektir.

*Yeni aldığı telefonun üstündeki jelatinini parçalanana kadar kullanmaktır.

*Otobüsün içindeki koltuklara ve oraya buraya ismini veya msn adresini yazmaktır.

*Belli bir yaşa kadar biber dolmasının içini yiyip dışını bırakmak suretiyle ebeveynden azar işitmektir.

*Türkçe ing. sözlükten baktığın kelimeyi ing. türkçe sözlükten doğrulamaktır.

*Google'da kendi adını soyadını aramaktır.

*"nabıon?" sorusuna "nasılsın?" denmiş gibi cevap verebilmektir.. şöyle ki :
-nabıon la?
-iyi la nolsun sen nabıon?

*"Yok" cevabına "hiç mi yok?" diyebilmektir.

*Sıcaktan gebersede pc başından kalkmamaktır.

*Bilgisayarın yanında tuvalet kağıdı bulundurmaktır.

*Garanti olsun diye printscreen'e 10 kere basmaktır.

*Ulan ben her ay bu sigaraya 150 lira masraf yapıyom.Yılda 1800 lira yapar.En iyisi bırakayım. Her seferinde bunu söyleyip, ne olacak ya diyip içmeye devam etmektir.

*Otobüsten inerken ne kadar uzak olursa olsun ilk adımı kaldırıma atmaktır.

BunLarı okuyup harbi Lan diiyp gülmektir..
 
Tepkiler: OğuzcanAbi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...