turk işi kopmalık :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
turk işi kopmalık :)



buda oylesıne

maymun
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
+18 yazan resimin anlamı güzeldi , teşekkürler Yalnız konu yeri mizah-eğlence bölümü olmalıydı
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Süper olmuş
 
    Konu Sahibi
+18 yazan resimin anlamı güzeldi , teşekkürler Yalnız konu yeri mizah-eğlence bölümü olmalıydı

pekı burası neresı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...