Türe Albay oldu !!!!! :)))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Türe Albay oldu !!!!! :)))
Hayırlı olsun canım kardeşim nice rütbelere inşallah bu konuyu ona emanet ediyorum

Hadi şekerim konu artık senin
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve Türe

CABBAR

Üye
Tebrikler hemşerim
 

doctorrr

Üye
la ben açacaktım.. terbikler kardişim
 
Herkes albay yarbay biz hala rutbe atlamadik tebrikler
 

Türe

Üye
hiç şaşırmadım tebrikler bu arada süleyman foto güzelmiş
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
tebrikler kardeşim nice rutbelere
 

ANIL

Admin
tebrikler
 


sagolasin engin abi


- - - Eklendi - - -



sagolasin hemsehrim


- - - Eklendi - - -

;

rutbenin degeri sadece manevidir ; yasadigimiz guzel gunleri hatirlariz . Diger turlu Albay oldum diye ustunluk taslamak gibi bisey yapmam asla tesekkurler

Ben anlamam toptan tufekten dostluk baki olsun bize yeter.
 
Tepkiler: Türe

Türe

Üye
hiç şaşırmadım tebrikler bu arada süleyman foto güzelmiş

Teşşekkürler Bartu o senin güzelliğin


- - - Eklendi - - -

tebrikler kardeşim nice rutbelere

sağolasın abi , inşallah hep birlikte


- - - Eklendi - - -


teşekkürler


- - - Eklendi - - -


teşekkürler


- - - Eklendi - - -

Ben anlamam toptan tufekten dostluk baki olsun bize yeter.

Aynen dediğin gibi kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...