tükendim artık..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi
tükendim artık..
bittim sanki göremez oldum
yürürken bile yalnızlığı hissetmek
ne kadar acı olsada ağır geliyor artık.!

bir karanlık sokaklarda yürümek
sessizliği hissetmek ne kadar zor geliyor olsada
Alıştım artık.. yüreğimin kaybolması ne kadar kötü

çaresizliğimde yanımda olmanı istedim.!!
Suçmu işledim ki benle bütün olmadın..
Neden böyle oldum karamsar vede düşünen oldum..

Anla işte herkezin yok olup gitmesi gibi
bende yok oldum..
bende tükendim..!!!

Serdar METİN
 
Tepkiler: Emrgncy, OttomaN TigeR ve FatoŞ

FatoŞ

Üye
Tükendim Artık bilesiniz
Ve Ben Seziyorum
Uzun Bir Yol Var Önümde Sanki..
Başım , Dertlerim Ve Yüküm ..

Tükeniyorum İçten İçe..

~
Teşekkürler Çok Hoş
 
Tepkiler: Emrgncy, OttomaN TigeR ve .SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi
Sizde iyisiniz.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Devam yazmaya
 
Tepkiler: .SeRDaR.

Emrgncy

Üye
Yüreğinize sağlık
 
Tepkiler: .SeRDaR.
yüreğine sağlık
 
Tepkiler: .SeRDaR.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...