Tuğgeneral - Oguzc@N (;

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tuğgeneral - Oguzc@N (;
Profil bilgileri: Oguzc@N - MaxiCep.Com

oğuzcan arkadaşımız tuğgeneral olmuş haberimiz yok bana da kendisi söyledi.Zavallım kimse kutlamamış diye ağlıyor dedim bari konusu benden olsun kıymetimi bil ona göre


Tebrikler oğuzcan başarılarının devamını dilerim
 
Tepkiler: Cezzbedici3, jejep, Samsunspor ve 2 diğerleri

PureFood

Üye
Hayırlı olsun Oğuz tebrikler Admin olman dileklerimle başarılar
 
Tepkiler: OğuzcanAbi

pelın_

tebrıkler
 
Tepkiler: OğuzcanAbi
tebrikler. biraz önce mesajını okurken gördüm. yarbay beklerken tuğgeneral görünce aklıma hemen kutlamalar geldi ve buraya girdim. konu açılmıştı bile.


tekrar tebrikler.
 
Tepkiler: moazzad, M.VASFİ ve OğuzcanAbi
tebrıkler oğuz

----------Eklendi @ 19:26:20 ---------- Yazıldı @ 19:25:47 ----------

benımde gece yarısı ayın üyesı rütbem gtcek bal kabagına döncem .d kutlayalm .d
 
Tepkiler: OğuzcanAbi

Burak

Üye
tebrikler oğuz kardeşim.
 
Tepkiler: OğuzcanAbi
tebrik ederim oğuzcan
teşekkürler
Hayırlı olsun Oğuz tebrikler Admin olman dileklerimle başarılar
2150 de adminim yaşayan herkesi görmek isteriz
teşekkürler



Geçti bolu pazarı
sağolasın sende olmasan daha 2 3 saat açılmazdı
tebrıkler oğuz

----------Eklendi @ 19:26:20 ---------- Yazıldı @ 19:25:47 ----------

benımde gece yarısı ayın üyesı rütbem gtcek bal kabagına döncem .d kutlayalm .d
olsun bal kabağıda güzeldir
tebrikler oğuz kardeşim.
saolasın senide görmek isteriz bu rütbede
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Paranoya

Üye
tebrikler kardeşim. Nice rütbelere
 
Tepkiler: OğuzcanAbi

Samsunspor

Emekli Yönetici
TebrikLer Yeğen
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve OğuzcanAbi
tebrikler androidçi kardeş
 
Tepkiler: OğuzcanAbi

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
tebrik ederim oğuzcan, darısı başımıza
 
Tepkiler: OğuzcanAbi

.yaRasa.

Üye
hep rütbeliler tebrik ediyor
Tebrikler..! Allah sana en kral smartphone'u nasip etsin..!
 
Tepkiler: OğuzcanAbi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...