TTPod v3.40 | Son Sürüm - ENG

    Konu Sahibi
TTPod v3.40 | Son Sürüm - ENG
http://www.maxicep.com/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=3088

Neler Yeni?

1. Yeni arayüz
2. Yeni ikon
3. Ekolayzer'in etkisinde iyileştirme
4. Mini player'da iyileştirme
5. BT ile dosya gönderme
6. "Sleep ShutDown" Modu
7. QWERTY cihazları için destek
8. Sayfa değişim efektleri

Bunlar önemli olanlar. Daha bir çok iyileştirme ve geliştirme mevcut.

İlk ana modülü daha sonra patch dosyasını yükleyin.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: tutkuozlenen, TatCeL, ibrahim539 ve 11 diğerleri

Ozan

Admin
Güncel sürüm için teşekkürler Reis
 

wahti

Üye
Sistem hatası diyor.Açılmıyor bile.Daha önce telefonda TTPod yoktu yeni kurdum kaç kere yeniden başlatıp kurduğum veya sildiğim de oldu ama nafile :/
 

thermae

Üye
teşekkürler reis de bende de sistem hatası veriyor,açamadım bi türlü.sorun ne olabilir?
 
Patch 4 run TTPod dosyası yüklü olmadığından hata veriyor
 

Favorite

Üye
Ben denedim patch yüklü olsa bile telefon hackli olmadan çalışmıyor. Patch yüklü olacak + Telefon hackli olacak başka çaresi yok.
 
    Konu Sahibi
İlk ana dosyayı sonra patch'i yükleyin sorunsuz çalışıyor. Bizzat denedim.
 

gokhanyk

Üye
arkadaşlar diğer başlık gibi bur dada tel in hack li olması gerekiyor mu
 
    Konu Sahibi
Sertifika istiyor. Sertifikan varsa imzala yükle. Hack'ten kasıt installserver.exe dosyası var mı? ki bu da direkt sertifikalandırmadan yükleme imkanı sunar FP1lerde.
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
Ttpod otomatik olarak sisteme dosya atar, çalışması için sisteme erişim açık olmalıdır. Normal sertifika ile çalışmaz..
 

OMG LOL!

Üye
telefonum gelsin denicem çok övüyolar bunu
 

kral7

Üye
ttşkkrler harika olmuş
 

salihk

Emekli Yönetici
arkadaslar TTpod Sistem hatası alıyorsanız pach yukledıgınız halde Y:/Sys/bin ve E:/Sys/bin atmanız işe yaramıyor C:/Sys/bin Klasorün içine installserver.exe dosyasını atmalısınız yoksa calışmıyorr Bende Y:/Sys/bin/installserver.exe yuklu oldugu için Sertifikazsız zuygulamaları yuklıyebılıyordum ama TTpod 3,40 versıyon ana dosya ile pach dosyayı yukledıgım halde sistem hatası alıyordum Sorun C:/Sys/bin/installserver.exe olmadıgı için kaynaklanıyor bilginize
 
arkadaşlar ses kalitesi nası benim şimdiye kadar en iyi ve zevk alarak dinlediğim mp3 player kadar haz veren Sony Ericsson walkman serisi oldu ve ben de ona ek bir nokia aldım peki sizce bu programla aynı duyguları yaşabilirmiyim yada yaşayabileceğim hangi programı önerirsinizz ?? şimdiden tşşkkllerr...
 

merty24

Üye
eline sağlık teşekkürler
 
Kardeş Bu Bende Yüklemiyor ''Sertifika Hatası Uygulama Sayacı İle Görüşün'' Diye Yazı Çıkıyor Yardımcı Olurmusun Telefon Modelim Nokia 5320 XpressMusic