Benim amcam 2007 model toyota corolla almıştı aldıkgının 2. günü motor arıza sinyali werdi arabayı 7 defa servise götürdü amcam ama arabayı degiştirmediler amcam mahkemey verdi ve kazandı yani toyotanın servisi cok kötü.Sonzamanlarda ise toyotanın bu gibi sorunları cok arttı pedallarda sorun cıkıyo toyota amerikaya sattıgı arabaları geri çagırıyor bence toyota işi bozdu.
AYRINTILI BİLGİ
LİNK!!!
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
arkadaşlar lütfen 1 teşekkür butonuna basın
EMEGE SAYGI
1 TESEKKÜR YETER
--------------- Ekleme ---------------
bu arada amcam 2006 yılında 0 (sıfır)olarak aldı