Total Recall v2.10 S60v2(ses kaydetme Programı)

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
Total Recall v2.10 S60v2(ses kaydetme Programı)
Killer Mobile Total Recall v2.10 S60v2

~ Aranan ve Gelen aramlardaki konuşmaları kaydeden bi Program

~ Sınırsız ses kaydetme özelliği

~ Ürünün son veriyonu

~ Otomatik başlama özelliği

~ Yeni eklenen FTP özelliği sayesinde Ses Klip upload yapabilme


~ Bip sesi bugu giderilmiş

 

Ekli dosyalar

Tepkiler: hotbord_34, muhsinsa, GENERAL_1975 ve 8 diğerleri
Teşekkürler Denicem belki tr çevirebilirim
Olmazsa Çilekeş e havale
 
allahınızın aşkına...
bunları nasıl çalıştıırıyorsunuz?
sis yapıyom olmuyo
rar olarak zaten açmıyo? pufffffff
 

lord1

Üye
programı kurdum yalnız eski sürümü daha iyiydi hangi numarayla görüştüğünü gösteriyodu fakat bu sürümde bu yok.sadece artı özelliği görüşmeyi direk galeriye yollayabiliyorsun.ayrıca telefonu kitliyo konuşma bittikten sonra.çok kasıyo.önceki sürümü daha iyi bence.bundada iyileştirme olursa iyi olur.
 
teşekürler kardeş başarılı bir çalışma eline sağlık...
 

cabuk71

Üye
açamıyom indiremiyom
 
teşekkürler arkadaşım çok işe yarıyor
 

007fare

Üye
teşekürler kardeş başarılı bir çalışma eline sağlık...
 

leiche

Emekli Yönetici
emeğine sağlık ferret
 

ahmetwap

Üye
teşekkürler bana lazımdı
 

nuryy

Üye
iyide trojan var kardeş bunda
 
allahınızın aşkına...
bunları nasıl çalıştıırıyorsunuz?
sis yapıyom olmuyo
rar olarak zaten açmıyo? pufffffff
arkadaşım indirdigin dosya .rar oldugu için içindeki dosyayı cıkarabılmen için winrar programı yukle,o programla .rar'ın içinde kı dosyayı cıkar..zaten o dasyayı tele atıp telde kuruyorsun
 

zirve11

Üye
calismiyor bu program bip sesi geliyo. teli çok kasıyo