Torch mu Bold mu ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Torch mu Bold mu ?
Arkadaşlar ilk başta İphone 4 alcaktım daha sonradan BB daha kullanışlı diye duydum ve kararımı verdim , Torch mu yoksa Bold mu daha kullanışlı cevabınızda hangi açıdan olduğunu da yazarsanız çok sevinirim.
 

ucirit

Üye
kesınlıkle torch ben kulanıyorum 3 aydır ve gercekten mukemll bı cıhaz ıphone kulanıcısydım bundan once androıt dee kulandımm amaa oyun ıcın ıstemıoan bb al torch al kesınlıkle mukemmel cıhaz tavsıye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...