Tomas Ve İliç Serbest Kaldı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ABC

Üye
    Konu Sahibi
Tomas Ve İliç Serbest Kaldı





Para sorununu bir türlü çözemeyen Galatasaray'da Tomas ve İliç konusunda şok gelişme... Antalya kampına gitmeleri için son anda ikna edilen iki futbolcunun menajerleri aracılığıyla FIFA'ya yaptıkları başvuru kabul edildi ve yıldız oyuncular serbest kaldı. Devre arası transfer döneminin bitmek üzere olması nedeniyle olağanüstü toplanan FIFA, Tomas'ın menajeri Luci'ye ve İliç adına başvuru yapan Partizan kulübü avukatlarına "İstedikleri yere gidebilirler" dedi.

6 ayda 19.7 milyon YTL kar

Yönetimle görüşen Tomas ve İliç, alacaklarının en geç pazartesi günü ödenmesini talep ettiler ve bu gerçekleşmezse kulüpten ayrılacaklarını bildirdiler. Bülent Tulun'un çabaları sonucu Tomas, Konya'ya gitmesi için ikna edildi. Ancak paralar ödenmezse iki oyuncunun da pazartesi günü kulüple ilişkisini kesmesi bekleniyor. Tomas'a Beşiktaş, İliç'e ise Beşiktaş, Real Betis ve eski kulübü Partizan talip... Tüm bu gelişmeler Beşiktaş yönetiminin birkaç hafta önceki "G.Saraylı Tomas'a talip değiliz ama serbest kalan Tomas'la ilgilenebiliriz" açıklamasını akıllara getirdi. Bu arada Galatasaray Sportif Sınai ve Ticari Yatırımlar A.Ş. (Galatasaray Sportif), 6 aylık dönemde 19,7 milyon YTL net kar açıkladı.


21.01.2006

Kaynak : Sabah
 

ilyas71

Üye
Anlaşıldı bu sene fener açıkara şampiyon olacak
 
rezalet bu yonetim
itibar die bise kalmadi
 
hakkaten ha bıu yonetımle nereye kdr bılemıcem walla!!!
 

maavii

Üye
ya gitsinler sanki benim başıma bulunmaz hint kumaşları, zaten mali krizdesin biraz gençlere şans tanıyın yaa..
 
bence serbest kalmamışlardır

yalan haber gibi geliyo bana
 
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Jan 21 2006, 10&#58;40 PM) [post=258833]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hakkaten ha bıu yonetımle nereye kdr bılemıcem walla&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]
mart&#39;a kadar insallah
 
<div class='quotetop'>(jewel_ma20 &#064; Jan 21 2006, 11&#58;03 PM) [post=258868]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Jan 21 2006, 10&#58;40 PM) [post=258833]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hakkaten ha bıu yonetımle nereye kdr bılemıcem walla&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]
mart&#39;a kadar insallah
[/b][/quote]

marttada aynı yönetim seçilirse intihar ederim walla
 

Quattro

Üye
Bu yönetim bırak bidaha seçilmeyi bidaha gs nin kapısın önünden geçemezler...
 

Salihyet

Üye
daha p.tesi olmadiki
başlıkta serbest kaldı yazmışsınız
bu şekilde haber yayınlamayın size yakışmaz
 

Caine

Üye
marta gene bu adam adaylığını açıklarsa cidden ya bunamıştır yada utanmazın tekidir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular