Tom Clancy's HAWX

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ake06

Üye
    Konu Sahibi
Tom Clancy's HAWX
Container: Diet

Spoof:

Oynadım Çalışıyor.
 
teşekkürler kardeşim ama spoff ettim çalışmıyor?? bada simgesi var ekranda girmiyor uygulamaya? teşekkürler
 
ben yukledim sorunsuz calisiyor ama hic guzel bir oyun degil bence
 
beyler ben bi oyun indirdigimde mesela pes 2010 bin dosyası gibi çokdosya çıkıyor ben bunları nasıl bir araya getirip telefonun açacagı vaziyete getirebilirim siziz spoof dedeiginiz şey bumu
 

fullwar

Üye
beyler ben bi oyun indirdigimde mesela pes 2010 bin dosyası gibi çokdosya çıkıyor ben bunları nasıl bir araya getirip telefonun açacagı vaziyete getirebilirim siziz spoof dedeiginiz şey bumu

İnen dosyaları spoof için gerekli olan programa atıyor ve yöntemine uyarak yapıyorsun.

http://www.maxicep.com/bada-os-genel-destek/spoof-nasil-yapilir-498378.html
http://www.maxicep.com/bada-os-gene...tum-surumlerde-calisir-sabit-konu-545664.html
http://www.maxicep.com/bada-os-gene...ari-burda-500e-yakin-hepsi-saglam-569918.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...