TMNT 3 (By Overloaded 2008) N70

tmr1903

Üye
    Konu Sahibi
TMNT 3 (By Overloaded 2008) N70
Oyun bence çok güzel.ama benim 6630 da çalışmadıyeni bir oyun.bilgisayarda bakabildim.dili çince.


 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ersantaran, asi6547, okkankaya ve 5 diğerleri

ChavRash

Emekli Yönetici
Çince olması kötü .. Teşekkürler yine de emeğin için.
 

_furcht_

Üye
ben bunu 6630da ancak vbag sürümü ile oynamıştım süper bir oyun ama çinçe
 

tmr1903

Üye
    Konu Sahibi
evet çok güzel.bende pcde oynadım.baya sarıyor.
 

DaRk!

Üye
6630 çalişti.. (:
 

tmr1903

Üye
    Konu Sahibi
çalışıyor ama çokk kasıyor,oynanmıyor.tabi benim versiyonda eski.seninki yeniyse bilemem.
 

OGUZ_87

Üye
yorumlara göre oyun çince mi arkadaşlar
 

tmr1903

Üye
    Konu Sahibi
evet çince ama çok zevkli.
 

DaRk!

Üye
Kasma felan yok. Normal oynuyorum xD
 

tmr1903

Üye
    Konu Sahibi
benim 6630 da bi problem vardı zaten.belliydi
şimdi 3110c de oynuyorum bende.çok manyak oyun.
 

snacker

Üye
sagol usta ii paylasım
 

tmr1903

Üye
    Konu Sahibi
beğendiğinize sevindim.