Joker.
Üye
Teşekkürler AbimO Senin Yakışıklılıgın (Gerçi Göremedim de Ama Neyse )
- - - Eklendi - - -
Handsome boyHayır O Benim
La bende dodoğduğun zaman simsiyahmışın sonra hafif sarı kumral bişi oldum şindi kahverengi siyag gibi bişeyin
Eyvallah Canım Kardeşim.Sende Öylesin
Yakışıklı genç , oğlan tarzı birşey
Ankara'da Okuyor,Bekar ama NişanlıMert Abi Sen Hangi İlde Hangi Okulda Okuyon Ve Evli misin ? Ve kaç yaşındasın ve tc kimlik nosunun ilk 10 sayısı
Ankara'da Okuyor,Bekar ama Nişanlı.20 Yaşında Tc'yi Bilmiyorum
Sağol arıyon hangi okul
Mert Abinin mi ? Var VararıyomT9 pişmanlıktır fazebuku var mı acaba
Eyvallahçok iyisin dostum
Benimde Yokfacebook hesabım yok
Saol AbimmMasallah Diyeyim Ben ..
Pm AttımKıçını kaşı
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sağol arıyon hangi okul
Biraz gobegi eritsen cok can yakarsin valla
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?