Tipim Nasıl ? | SS'li

doctorrr

Üye
yeni çaktım manzarayı ha yani var
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
süleyman ın sahibi vardır heralde

Var-dı.


- - - Eklendi - - -



dı yazıyo dı. Hani geçmiş zaman eki

neyse ben bi şey bilmiyorum salla tutar hesabı

Furkan durumdaki konuşmaları hatırlatma bana


- - - Eklendi - - -

sivilcelerini sıkma sonra iz kalır

ilacımı
kullanıyorum


- - - Eklendi - - -


sağolasın
 

doctorrr

Üye
geçmiş olsun baba ne diyem
 
insan photoshopla şu sivilceleri alır
 
ben burada kafamı üşütmemek için hayvan gibi saç uzattım hala duruyo berber nasıl kesecek bakalım
 


doğallık daha iyi varsın kimse beğenmesin ben sadece paylaşmak istedim


- - - Eklendi - - -



bir ss de sen koy usta
kestikten sonra koyarım o hali bile uzun oluyo şuan yanikulağımı kaplıyo ful bişey değişmiyo
 
Zamanla sivilceden eser kalmaz merak etme
fotoğraf çekimin yanlış üstten az birşey pay bırakman lazımdı
 

doctorrr

Üye
yalnız arkadaşa ban' mışlar
 
fotoraftaki sivilceler nedeniylemi ban atmışlar yahu