Tıp öğrencisi ölmek istedi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

s@hr@

Üye
    Konu Sahibi
Tıp öğrencisi ölmek istedi
Tıp öğrencisi ölmek istedi

Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi 5. sınıf öğrencisi Fatma Y., Acıbadem'de arkadaşlarıyla birlikte kaldığı evde canına kıymak istedi. Bileklerini kes

Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi 5. sınıf öğrencisi Fatma Y., Acıbadem'de arkadaşlarıyla birlikte kaldığı evde canına kıymak istedi. Bileklerini kesen, ilaç içen ve evdeki piknik tüpünü açarak ölmek isteyen Y., gaz kokusunu alıp eve giden apartman görevlisi tarafından kurtarıldı. Olay Üsküdar Acıbadem Mahallesi, Uzun Çayır Sokak, 22 Numaralı binada meydana geldi. Arkadaşlarıyla birlikte kalan Tıp Fakültesi Öğrencisi Fatma Y. (23), henüz belirlenemeyen bir nedenle bunalıma girince hayatına son vermek istedi. Bileklerini kesen, ilaç içen ve evdeki tüpü açarak zehirlenmek isteyen kız bir süre sonra bayılarak düştü.
Gaz kokusunu fark ederek eve gelen apartman görevlisi arkadaşlarını uyarınca genç kız ölümden döndü. Olay yerine çağrılan ambulansla Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Fatma Y. tedavi altına alındı. Y.'nin hayati tehlikeyi atlattığı belirtildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
 

bybilal

Üye
ölüme yönelipte herşeyin bitceğini sanıyolar ne yazık tam tersi hiç bitmicek bi ölüme gidiyo. Yapıcak bişe yok kim bilir ne sıkıntısı varr :/
 
Doğru diyorsun intirhar günahların en büyüğüdür.Acizliktir.
 

ßUr@k

Üye
vardır bi derrdii
 
ben tıp fakültesine gitsem daha ne isterimki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...