tinasoft yarbay olduuuuuuuuu !!!! :)))))))))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
tinasoft yarbay olduuuuuuuuu !!!! :)))))))))
Kuzum tebrik ediyorum nice rütbelere o güzel ve iyi kalbin ile inşallah hep aramızda olursun

Seni site olarak seviyoruz ve her şeyin gönlüne göre olmasını hayırlı ve uzun ömrün olmasını diliyoruz

Tekrar tebrik ediyorum
 
Tepkiler: tinasoft

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Biraz geç oldu ama çok özür dilerim
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu dağıtmayın

Tebrikler tekrardan buradan devam...
 

Teşekkür ederim ajanım

Tebrikler Hüsnücan

Teşekkürşer paşam, Darısı senin başına

Biraz geç oldu ama çok özür dilerim

Önemli değil kuzum düşünmen yeter

adam yarbay oldu hâlâ aynı avatar

Ajan seni uçururum


[h=3]Amelie paşam [/h]
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Alpay yorum yapacak demedi demeyin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...