tibiame sorun var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
tibiame sorun var
beyler n95 e yükledim.karakteri seçiyorum oyundan atıyo.sonra bidaha açtım.hata felan yazıyo bildirilsin mi felan yazıyo evet diyorum oyundan atıyo.acil yardım edin.
 

Turan

Üye
telin hafızasında boşluk varmı.yoksa 10mb kadar bosluk yap
 
tibia me oynayan arkadaşlar vardı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...